FOTO: Publicitātes foto

Honda 2018. gada Ženēvas automobiļu izstādē atklās pilnīgi jaunā CR-V Eiropas versiju, kas būs pieejama arī ar hibrīddzinēju un septiņām sēdvietām.

Evolūcija ārējā dizainā un salonā

Jaunā CR-V ārējā dizaina raksturīgākās iezīmes ir platākas, muskuļotākas riteņu arkas, asākas dzinēja pārsega un aizmugures spārnu kontūras, kā arī jaunā Honda ģimenes «seja» ar zīmolam raksturīgo priekšējo lukturu grafiku.

Šaurāki priekšējie jumta balsti, kas uzlabo redzamību uz āru, skulpturālas formas priekšējie un aizmugures bamperi, kā arī iebūvētā Honda aktīvā priekšējās restes aizvēršanas sistēma palīdz jauno CR-V padarīt par vienu no aerodinamiski efektīvākajiem automobiļiem savā klasē.

Salona dizains ietver horizontālu priekšējā paneļa izkārtojumu, kas izceļ vēl plašāko kabīni, akcentējot salona platumu un paužot automobiļa spēku. Panelis aprīkots ar diviem 7 collu displejiem, bet slēdžu izkārtojums racionalizēts, vienkāršojot gaisa kondicionēšanas vadības bloku un novietojot to zem centrālā skārienekrāna.

Praktiskums un versija ar septiņām sēdvietām

Pilnīgi jaunais CR-V lepojas ar nedaudz lielākām eksterjera proporcijām nekā tā priekštecis, savukārt garāka riteņu bāze dāvā ievērojami plašāku salonu. Jaunā divu pozīciju bagāžnieka grīda nodrošina gludu virsmu garu priekšmetu pārvadāšanai, bet brīvroku elektriski atveramās bagāžas nodalījuma durvis padara ērtāku iekraušanu un izkraušanu.

Atjautīgas funkcijas atvieglo jaunā CR-V lietošanu ikdienā. Piemēram, augstumu, kādā atveras bagāžas nodalījuma durvis, iespējams ieprogrammēt, lai tās neatsistos pret zemiem griestiem, bet kabīnes daudzveidību var uzlabot ar trīs režīmu centrālās konsoles uzglabāšanas nodalījumu izvēli. Iekraušanu atvieglo jaunās viena pieskāriena «iegremdējamās» 60:40 dalījuma otrās rindas sēdekļu atzveltnes.

Pirmo reizi CR-V būs pieejams arī septiņu sēdvietu versijā. Honda sola, ka vietas kājām būs gana daudz, bet 101 grāda sēdekļa atzveltnes leņķis pasažieriem sniegs komfortu garajos braucienos.

Jaunie dzinēji dāvā iespaidīgu efektivitāti un braucienu

Pirmo reizi CR-V Eiropas versijai tiks piedāvāta hibrīdpiedziņa Honda Intelligent Multi Mode Drive (i-MMD), kas ietver 2,0 litru i-VTEC Atkinsona cikla benzīna dzinēju un divus elektromotorus. I-MMD sistēma neizmanto tradicionālo transmisiju – tās vietā tā ir aprīkota ar kompaktu ierīci ar vienu fiksētu pārnesuma attiecību, kas izveido tiešu savienojumu starp kustīgajām detaļām un nodrošina vienmērīgu griezes pārnešanu.

Otra opcija būs 1,5 litru VTEC TURBO benzīna dzinējs kombinācijā ar sešu pārnesumu manuālo transmisiju vai CVT (bezpakāpju variatoru).

Benzīna un hibrīda piedziņas standartā ir ar priekšpiedziņu, taču kā opciju abas varēs izvēlēties ar Honda «reāllaika AWD ar inteliģento kontroles sistēmu» (Real Time AWD with Intelligent Control System). Visām versijām klīrenss ir augstāks nekā līdz šim un turbo modelim ar AWD sasniedz 208 mm.

Pirmās Honda CR-V ar 1,5 litru VTEC TURBO motoru piegādes sagaidāmas 2018. gada rudenī, bet hibrīda modeļu piegādes tiks sāktas 2019. gada sākumā.

Lasīt un pievienot komentāru

JAUNĀKIE FOTO