Pirms neilga laika dienas gaismu ieraudzīja Audi A6 sedana jaunākā versija. Tagad kārta A6 universālim, kā lielākais trumpis ir bagāžnieks ar tilpumu no 565 līdz 1680 litriem.

Dizains un praktiskums

Jaunā A6 Avant āriene ar asām līnijām, plašām virsmām un modelim raksturīgo zema profila aizmugurējo stiklu atspoguļo zīmola jauno dizaina valodu. Pateicoties garajai priekšpusei un viegli ieslīpajai jumta līnijai, A6 Avant izstaro eleganci, sportiskumu un izsmalcinātību.

A6 universālis ir 4,94 metrus garš, 1,89 metrus plats un 1,47 metrus augsts. Tā salons ir plašāks nekā iepriekšējam modelim. Tas pārspēj konkurentus ar plašu vietu elkoņiem gan priekšā, gan aizmugurē, kā arī ar vietu aizmugurē sēdošo pasažieru ceļgaliem. Neskatoties uz sportiskajām līnijām, jaunais A6 Avant saglabā iepriekšējā modeļa plašo bagāžas nodalījuma ietilpību. Bagāžas nodalījums nodrošina 1050 milimetru iekraušanas platumu un 565 litru tilpumu, taču ir palielināms līdz 1680 litriem, kad tiek noliektas sēdekļu atzveltnes.

Jaunākie asistenti

Kā jau nākas modernam auto, A6 Avant aprīkots ar daudzpusīgu drošības sistēmu pakotni, tostarp apgaismes tehnoloģiju, vadītāja asistentu sistēmām un pasīvās drošības sistēmu.

LED priekšējās gaismas ir iekļautas Audi A6 Avant standarta aprīkojumā.

Kopā ir pieejamas trīs versijas, no kurām HD Matrix LED ir papildaprīkojuma augstākā izvēle. Papildus tam modelim ir plašs autovadītāja asistentu sistēmu klāsts, kas sadalīts «City» un «Tour» pakotnēs. Cita starpā tajās ietilpst standarta ārkārtas bremzēšanas asistents, kā arī adaptīvais kruīza palīgs ar sašaurināta ceļa asistentu. Tas darbojas visā ātruma diapazonā, autovadītājiem palīdzot ar paātrināšanos un bremzēšanu. Lai asistenta funkcija būtu pēc iespējas efektīvāka, adaptīvais kruīza palīgs ņem vērā ātruma ierobežojumus, līkumus, apkārtceļus un, ja aktivizēta navigācija, arī pagriezienus kā daļu no kruīza kontroles funkcijas. Drošība tiek pastiprināta, atpazīstot brīžus, kuros autovadītājs nespēj rīkoties, un sniedzot vizuālus, akustiskus vai taktilus brīdinājumus. Ja autovadītājs nereaģē, tad

sistēma pārņem vadību, ieslēdz avārijas signālu un automātiski apstādina A6, paliekot savā joslā.
Foto: Audi

Visi dzinēji ar daļējo hibrīda tehnoloģiju

Visi dzinēji standarta komplektācijā aprīkoti ar daļējo hibrīda sistēmu, kas uzlabo efektivitāti un var samazināt degvielas patēriņu reālos braukšanas apstākļos. Siksnas piedziņas ģeneratora starteris, kas ir MHEV sistēmas pamatā, bremzēšanas laikā atgūst enerģiju un to novada uzglabāšanai atsevišķā litija jonu akumulatorā. Ar izslēgtu dzinēju jaunais Audi A6 Avant spēj braukt ātrumā no 55 līdz 160 km/h, bet «Start-stop» sistēma ieslēdzas jau pie 22 km/h. Patlaban izplatītajos preses materiālos Audi gan nemin, kādi tieši motori paredzēti Avant modelim. Sedanam motoru palete ietver 3 litru benzīna dzinēju ar 340 ZS un 3 litru TDI motoru ar 286 ZS. Tos efektīvi un komfortabli pārvērst kustībā palīdz progresīvā stūres sistēma, opcionāli pieejamā visu riteņu stūrēšanas sistēma, kā arī četras dažādas piekares - standarta tērauda atsperu piekare, sporta piekare, piekare ar amortizatoru kontroli un adaptīvā gaisa piekare arī ar kontrolējamiem amortizatoriem.

Foto: Audi

MMI skārienjutīgā operētājsistēma

Gandrīz visas funkcijas autovadītājs var izpildīt uz diviem lieliem ekrāniem jaunā Audi A6 Avant MMI skārienjutīgajā vadības konceptā. Autovadītājs kontrolē izklaides un informācijas sistēmu un navigāciju augšējā ekrānā, kura izmērs ir 10,1 colla pa diagonāli, ja ir uzstādīta «MMI Navigatio plus» sistēma.

Zemāk novietotais 8,6 collu ekrāns tiek izmantots klimata kontrolei, komforta funkcijām un teksta ievadei. MMI izvēlnes struktūra ir loģiska un izvietojums atgādina viedtālruni.

«MMI Navigation plus», kas ir dārgākais augstākā līmeņa aprīkojums A6 Avant komplektācijā, ietver arī datu pārraides moduli ar «LTE Advanced» standarta atbalstu un integrē Wi-Fi pieejas punktu.

Lasīt un pievienot komentāru
JAUNĀKIE FOTO
Saturs drīz būs pieejams