Skaisti trenētais un veselīgais augums Paulai Freimanei nav gēnu laime – tas ir smags un rūpīgs darbs gan fiziski, gan arī ļoti audzinot savu raksturu. Neticami, bet reiz viņa svēra vairāk nekā 70 kg, un tad nostrādājis klikšķis. «Klikšķis nostrādāja tad kad sapratu - vairs nevaru ielīst vecajās biksēs un svars pārsniedza 70 kg robežu. Sapratu: man steidzami ir kaut kas jāmaina...» atmiņās dalās Paula. Kā tas viņai izdevās?

Egoiste: Tagad atskatoties uz savu iepriekšējo dzīvesveidu, kas bija tie galvenie klupšanas akmeņi, kāpēc iedzīvojies liekajā svarā?

Paula: Ēdu neveselīgu, fast food pārtiku. Daudz cukura ikdienā. Bieži neizgulējos kā nākas – svarīgāka likās ballīte ar draudzenēm. Tāpēc ne vien uzaudzēju lieko svaru, bet arī bieži sāku slimot.

Egoiste: Pastāsti savu ceļu līdz šā brīža augumam - kam gāji cauri?

Paula: Mans ceļš no «dienas 1» līdz šodienai iedalās divos etapos. Pirmais gads - kurā es atbrīvojos no visa kaitīgā un neveselīgā savā dzīvesstilā, nometu aptuveni 12 kg, un otrs etaps, kurš ilgst jau gadus piecus līdz šodienai - veidoju savu ķermeni svaru zālē formīgu, reljefainu. Turu diētu, lai viss tas arī būtu redzams, nevis tikai paslēpies zem tauciņiem, un, protams, mācos. Nemitīgi pilnveidojos, vēl joprojām eksperimentēju ar visādām treniņu metodikām. Jo vairāk strādāju arī ar saviem klientiem, jo vairāk saprotu, cik mēs katrs esam dažāds. Kas strādās man, ne vienmēr strādās otrai. Katrs esam pilnīgi dažāds. Es vienmēr dalos ar to, kas strādā tieši man, tomēr šajā industrijā esmu jau vairākus gadus un pieredze sakrājusies.

Egoiste: Kāda pašlaik ir tava diena - cik daudz un kāds sports ir tava ikdiena?

Paula: Trenējos 4-6x nedēļā. Miksēju spēka treniņus ar kardio treniņiem. Spēka treniņš - lai uzaudzētu skaistas formas, kardio treniņš - lai šīs formas vairāk izceltu.

Do something today that your future self will thank you for ?

A post shared by Paula Freimane (@paolafreeman) on

Egoiste: Kā ar ēšanu - Paulas 7 zelta padomi, ko vajadzētu mainīt vai izskaust no savas ēdienkartes?

Paula:

1. Starp maltītēm ieturi aptuveni 3h.

2. Nekad neizlaid brokastis.

3. Protams, mazāk ir labāk. Nepārēdies. Labāk vairākas mazas ēdienreizes dienā nekā divas, bet līdz pārrīšanai.

4. Nelieto pārtikā galda cukuru (ja gribas ko saldu, apēd labāk augli).

5. Izvairies no trekniem ēdieniem (piesātinātajām taukskābēm).

6. Ļoti viegli kalorijas ir izdzert. Uzmanies no «veselīgajiem» jogurta dzērieniem, iemīļotajiem «latte», sulām, kokteiļiem, kuri ir apslēptas cukura bombas.

7. Veselību noliec par prioritāti, nevis izskatu!

Tad arī viss izdosies!

Lasīt un pievienot komentāru
JAUNĀKIE FOTO
Saturs drīz būs pieejams