Ford Eiropā prezentējis modernizēto Mustang, kam uzlabota balstiekārta un dzinēji, ieviestas jaunākās palīgsistēmas vadītājam, kā arī atsvaidzināts dizains.

Jaunā Ford Mustang virsbūve ir kļuvusi elegantāka un sportiskāka, vienlaikus saglabājot nekavējoties atpazīstamo izskatu, kas izkopts vairāk nekā 50 gadu garumā. Dzinēja pārsega profils tagad ir zemāks, tajā ir iestrādātas gaisa ieplūdes atveres, apvienojot to ar pārstrādātu apakšējo radiatora režģi, kas piešķir Mustang agresīvāku izskatu un vienlaikus uzlabo aerodinamiku.

Spilgto Mustang aizmugures dizainu izceļ pārstrādāts bampers un difuzors ar standartaprīkojumā iekļautām četrām izpūtēja caurulēm 5,0 litru V8 dzinēja versijā. Tagad Mustang papildaprīkojumā ir pieejams arī jauns bagāžas nodalījuma durvju spoilers, kas rada vēl sportiskāku tēlu, 11 dažādas virsbūves krāsas, kā arī jauna dizaina vieglmetāla diski.

Tāpat kā āriene arī interjers ir pilnveidots. Tajā izmantoti labāki mīkstie materiāli un īsts alumīnijs kā akcents ap instrumentu paneli un durvīs.

Jaudīgākajā versijā Mustang ir 5,0 litru V8 dzinējs, kas tagad attīsta 450 ZS un 529 Nm.

Komplektācijā ar 10 pakāpju automātisko pārnesumkārbu no 0 līdz 100 km/h tas mašīnu paātrina 4,3 sekundēs.

Mustang 6 pakāpju manuālā pārnesumkārba tagad ir papildināta ar dzinēja apgriezienu pielāgošanas funkciju, kas ļauj ātrāk un vienmērīgāk pārslēgties uz zemākiem pārnesumiem. Šā modeļa vidējais degvielas patēriņš ir 12 l/100 km, bet CO2 izmešu līmenis - 270 g/km.

Ekonomiskākais 2,3 litru EcoBoost benzīna dzinējs tikmēr attīsta 290 ZS un 440 Nm, un komplektācijā ar 6 pakāpju manuālo pārnesumkārbu patērē 9,0 litrus degvielas uz 100 kilometriem un saražo 199 g CO2 izmešu uz kilometru. Arī šim modelim pieejams 10 pakāpju automāts.

Foto: Ford

Eiropas autovadītāju vēlmēm pielāgotās Mustang braukšanas īpašības ir optimizētas ar jaunu MagneRide regulējamo piekari un vairākiem braukšanas režīmiem, tostarp jaunu individuāli pielāgojamo My Mode režīmu. Unikālo šķidrumu pašā amortizatorā iespējams stimulēt elektroniski, lai panāktu augstāku vai zemāku amortizācijas pretestību atkarībā no braukšanas situācijas.

Sensori uzrauga braukšanas apstākļus tūkstoš reižu sekundē, lai nodrošinātu optimālu vadāmību.

Bez tā Mustang izplūdes sistēma ar aktīviem vārstiem piedāvā inovatīvu klusas braukšanas režīmu, kad pārlieka trokšņošana nav vēlama.

Jaunajam Mustang ir divi jauni braukšanas režīmi, lai autovadītāji varētu pielāgot braukšanas apstākļiem elektronisko stabilizācijas sistēmu, kā arī dzinēja, automātiskās transmisijas, izplūdes sistēmas un stūres sistēmas iestatījumus. Papildus standarta (Normal), sporta (Sport), sacīkšu trases (Track) un sniega/slapju laikapstākļu (Snow/Wet) braukšanas režīmiem Mustang tagad pieejams arī Drag Strip režīms maksimālam paātrinājumam un jau minētais My Mode.

Foto: Ford
Mustang pirmo reizi tiks piedāvāts ar adaptīvo kruīza kontroli un distances brīdinājuma funkciju,

kursa maiņas brīdinājuma sistēmu, kas brīdina autovadītājus par nejaušu novirzīšanos no braukšanas joslas, un joslas saglabāšanas palīgsistēmu, kas var piemērot stūrei griezes momentu, lai iestūrētu automobili atpakaļ braukšanas joslā. Ford uzskata, ka šīs un citas sistēmas palīdzēs uzlabot Euro NCAP drošības novērtējumu.

Jaunais Mustang ir aprīkots arī ar Ford SYNC 3 komunikācijas, informācijas un izklaides sistēmu, kas pārvalda pievienotus viedtālruņus, audiosistēmu, navigāciju un klimata kontroli ar sarunvalodas balss komandām un pirkstu satuvināšanas un vilkšanas žestiem 8 collu skārienekrānā. Sistēma ir savietojama ar Apple CarPlay un Android Auto.

Lasīt un pievienot komentāru
JAUNĀKIE FOTO
Saturs drīz būs pieejams