FOTO: Mercedes-Benz

Ženēvas automobiļu izstādē Mercedes-Benz prezentējuši AMG GT četru durvju kupeju, kas būtībā kļūs par vistiešāko Porsche Panamera konkurentu ar līdz pat trim motoriem un 639 zirgspēkiem. Latviešu basketbolists Kristaps Porziņģis mikroblogošanas vietnē Twitter vēl tikai februāra izskaņā bija ierakstījis jautājumu, kad varēs šādu auto iegādāties. Tagad, kad AMG GT četru durvju modelis ir prezentēts, tas ir tikai laika jautājums.

Jaunais modelis, kas ieguvis visai dīvainu nosaukumu Mercedes-AMG GT 4-Door Coupe,

iegūs divas 4 litru V8 benzīna motora versijas, kā arī 3 litru V6 motoru apvienojumā ar elektromotoru.

Mazākais benzīnnieks, kas sajūgts ar deviņu pakāpju automātisko transmisiju, attīsta 435 ZS un 520 ZS. Starp to un pārnesumkārbu gan vēl ir uzstādīts 22 ZS, 250 Nm elektromotors, kas nodēvēts par EQ Boost un dod iespēju 100 km/h sasniegt 4,5 sekundēs un maksimāli attīstīt 285 km/h.

Vājākā V8 versija tikmēr attīsta 585 ZS un 800 Nm, kas nodrošina standarta paātrinājumu 3,4 sekundēs un 310 km/h maksimālo ātrumu. Otrs motors tikmēr

attīsta 639 ZS un 900 Nm, un tā attiecīgie dinamikas rādītāji ir 3,2 sekundes un 315 km/h.

It visi AMG GT četru durvju modeļa varianti jau standartā ir apgādāti ar 4Matic+, kas debiju piedzīvoja pēdējās paaudzes Mercedes-AMG E 63. Pie tam vilkmes padeve priekšējai asij ir manuāli atslēdzama, savukārt V8 motoros puse cilindru atslēdzas automātiski, ja slodze ir vienmērīgi minimāla.

FOTO: Mercedes-Benz

V8 modeļiem standarta komplektācijā iekļauta arī visu riteņu pagriežamības sistēma. Ja braukšanas ātrums nepārsniedz 100 km/h, aizmugurējie riteņi griežas pretēji priekšējiem riteņiem un samazina apgriešanās rādiusu. Ja ātrums ir virs 100 km/h, aizmugurējie riteņi seko priekšējiem riteņiem un palielina gaitas stabilitāti. V6 modelim šī sistēma pieejama par papildu samaksu. Šim un vājākajam V8 modelim par papildu samaksu būs pieejams arī elektroniski vadāmais aizmugurējā diferenciāļa bloķētājs.

FOTO: Mercedes-Benz

Mercedes-AMG GT 4-Door Coupe jau standartā iegūs aktīvos virsbūves aerodinamikas elementus, ieskaitot AMG GT R sastopamo

slūžu zem priekšējā spoilera, kas regulē gaisa plūsmas un dzinēja dzesēšanu,

un automātisko antispārnu aizmugurē. Autobraucējiem, kas sevi uzskata par profesionāļiem, kā opcija savukārt pieejama aerodinamikas pakete ar lielāka izmēra priekšējo spoileri un manuāli regulējamu aizmugurējo antispārnu, kurš, kā norāda Mercedes-Benz, nekādi neietekmē frontālo aerodinamisko pretestību.

Bez tā Mercedes-AMG GT 4-Door Coupe ir pasūtāms ar keramiskajām bremzēm, digitālu instrumentu paneli, stūri ar skārienpaneļiem, daļējo autopilota sistēmu, kā arī telemetrijas datu ieraksta sistēmu.

Lai gan sportisks, četru durvju AMG GT ir arī salīdzinoši praktisks. Tā bagāžnieka izmērs ar 395 litru tilpumu ir pielīdzināms kompaktklases hečbekiem. Piemēram, Hyundai i30 arī bagāžnieka tilpums ar paceltām aizmugurējā sēdekļa atzveltnēm ir 395 litri. AMG GT 4-Door Coupe gadījumā gan zem grīdas vēl ir izmantojama 60 litru telpa, bet, ja aizmugurējās sēdvietas nav nepieciešamas, kravas telpu var palielināt līdz 1324 litriem.

Jaunākā Mercedes-AMG modeļa tirdzniecība sāksies šā gada vasarā.

Lasīt un pievienot komentāru

JAUNĀKIE FOTO