Vakardienas ilgstošo lietavu laikā SIA «Rīgas namu pārvaldnieks» saņēmis nepilnus 700 iedzīvotāju iesniegumus par lietus radītajiem sarežģījumiem, informē «Rīgas namu pārvaldnieks».

Šī gada 18.septembrī uzņēmuma sanitārtehniķi, jumiķi un citi speciālisti strādāja līdz pat plkst.24, lai iespējami ātri varētu reaģēt uz iedzīvotāju izsaukumiem par lietus ūdens radītajiem bojājumiem. Līdz pusnaktij apsekošanas un appludināšanas situāciju novēršana nekavējoties veikta 90% gadījumu, bet šodien - 19.septembrī - darbi turpinās, skaidro RNP komunikācijas nodaļas vadītāja Santa Vaļuma.

Kopumā aptuveni 70% no saņemtajiem pieteikumiem saistīti ar lietus ūdens tecēšanu dzīvojamās un koplietošanas telpās. Daļā gadījumu konstatēts, ka vēja un lietavu dēļ mājas lietus ūdens novadīšanas sistēma aizsērējusi ar vēja sapūstām lapām un zariem, kā rezultātā ūdens uzkrājies uz jumtiem un nonācis māju koplietošanas telpās.

Tāpat iedzīvotāji vērsušies RNP ar ziņojumiem, ka viņu mājai nepieciešami apjomīgi jumta vai lietus ūdens novadīšanas sistēmas nomaiņas darbi, jo vairāku ēkas konstrukciju kalpošanas laiks ir beidzies. Tādējādi daļā izsaukumu applūšanas riski novērsti ar pagaidu risinājumiem. Vēl iedzīvotāji sūdzējušies par lielu peļķu rašanos dzīvojamo māju pagalmos, kur aizsērējusi lietus ūdens novadīšanas sistēma.

Visvairāk pieteikumi saņemti laika posmā no plkst.24 līdz 18 - vairāk nekā 600 pieteikumi. Vakarpusē, nokrišņu intensitātei samazinoties, arī pieteikumu skaits krasi sarucis - no plkst.18 līdz 24 saņemti vien aptuveni 80 pieteikumi par lietu radītiem sarežģījumiem.

Lasīt un pievienot komentāru
JAUNĀKIE FOTO
Saturs drīz būs pieejams