«Sākumā bija dažas kļūdiņas, bet SS9 nācās samazināt ātrumu un pārstartēt aizdedzes sistēmu, kā rezultātā zaudējām laiku. Kauguros finišā gandrīz iegriezām pa labi pārāk ātri, bet pēdējā ātrumposmā pārkarsa eļļa, tomēr finišs godam sasniegts. Kopumā ļoti labs rallijs! Izbraukājām daudz pa asfaltu, bet arī grants ātrumposmi lieliski. Labas brīvdienas! Kalles vecums nenorāda patieso situāciju. Viņš ir veicis ļoti daudz testu kilometru un ir viens no topošajiem pasaules čempioniem,» finišā stāsta otrās vietas ieguvējs Jānis Vorobjovs.
«Krājām pieredzi. Jūrmalas posmos necentāmies skriet pēc maksimālā rezultāta. Tā vietā pietaupījām riepas. Jau no paša sākuma vajadzēja braukt ātrāk. Tad, kad kārtīgi spiež gāzi grīdā, var pa īstam saprast, kur mēs esam. Mēģināsim nākamo ralliju braukt uz šīs nots un braukt maksimāli ātri jau no pirmajiem metriem. Beigas bija nedaudz samocītas, bet rezultāts bija labs un nebija nekādu lielu problēmu, ja neskaita pāris izslīdēšanas pļaviņā pirmajā dienā. Jāuzslavē Jānis Krastiņš par aizraujošu pēdējo ātrumposmu un intriģējošu sadalījumu pa pāriem,» trešās vietas ieguvējs Jānis Berķis.
Neraugoties uz ne pārāk sekmīgiem grunts seguma ātrumposmiem, pie uzvaras LRČ2 klasē pēc lieliska snieguma asfalta posmos tika jēkabpilietis Reinis Nitišs (Mitsubishi Evo IX), par kura stūrmani šai posmā kļuva Māris Neikšāns. Aiz Nitiša ierindojās Aleksandrs Mihailovs (Mitsubishi Evo X, stūrmanis Normunds Kokins, +1 minūte 16,67 sekundes) un Aleksandrs Gorelovs (Mitsubishi Evo X, stūrmanis Igors Skuridins, +1 minūte 30,33 sekundes).
«Tukumā gāja labi. Pirmajā reizē bija diezgan slidens un nācās attīrīt ceļu no akmeņiem. Otrajā reizē ceļš bija ievērojami tīrāks un ātrumi bija daudz lielāki. Braukšana bija precīzāka, bet šai elementā man vēl ir izaugsmes iespējas. Bija arī nervus kutinošs brīdis, kurā izdevās savākt mašīnu. Ja tāda nebūtu, tas nozīmētu, ka braucam pārāk lēni. Kopumā Rallijs Latvija laikā apguvu ļoti daudz jauna, bet vēl ir jāmācās, it īpaši uz grunts seguma. Centos cīnīties arī ar citu klašu braucējiem un vienmēr interesē arī absolūtā ieskaite!» apmierināts ar uzvaru ir Reinis Nitišs.
LRČ3 ieskaites klasē Mārtiņa Seska vadītajai čempionu ekipāžai (Peugeot 208 R2, stūrmanis Andris Mālnieks), šodien izdevās atgūt vadību un izcīnīt uzvaru pār pirmās dienas līderi Oliveru Sūlbergu (Peugeot 208 R2, stūrmane Veronika Gulbeka Engana). Norvēģis gan nedaudz reabilitējās, uzrādot ātrāko laiku divos noslēdzošajos ātrumposmos. Cīņa par trešo vietu ritēja līdz pašām sacensību beigām starp Daņilu Belokoņu (Ford Fiesta R2T, stūrmanis Toms Freibergs, +1 minūte 50,69 sekundes) un Jonu Pipiru (Ford Fiesta R2T, stūrmanis Aisvids Pauļukens). Pirms pēdējā ātrumposma ekipāžas šķīra 1,81 sekunde, un spēkošanos par sliktu lietuviešiem izšķīra tehnisks automašīnas defekts.
«Sākumā traucēja putekļi, kas iekļuva mašīnas salonā. Otrajā reizē izdevās grants posmu veikt daudz labāk. No rīta vēl nebija īstā pārliecība. Kad ieguvām pārsvaru bija vairāk ko pazaudēt nekā iegūt, tādēļ braucām prātīgi. Nebija jēga trakot, lai gan, ieraugot konkurentu sev blakus, adrenalīns pieaug. Olivers divas reizes riepās iebrauca. Līdz ar to mūsu prātīgā taktika, ja ne rezultātu, tad vismaz mašīnas kopējā izskatā ir attaisnojusies. Bija lietas, ko pats neizdarīju kā nākas, bija lietas, ko tehniski vēl varam pieslīpēt. No šī rallija varam daudz ko paņemt, lai mācītos un papildinātu savas zināšanas,» svētdienas pievakarē atzina liepājnieks Mārtiņš Sesks.