FOTO: Bugatti

Lai arī jaunākā Bugatti hipermašīna Chiron nemaksā mazāk par 2,4 miljoniem eiro, pusei no 500 uzbūvēt paredzētajiem auto jau ir saimnieki.

Bugatti Veyron pēctecis Chiron1 tika prezentēts tikai pirms gada Ženēvas automobiļu izstādē, un 250 automobiļiem jau ir pieteikušies pircēji. Kas interesanti, tikai retais ir veicis izmēģinājuma braucienu, un ražotājs norāda, ka tas ir spēcīgs pierādījums par uzticēšanos zīmolam un inženieru veikumam.

Bugatti Chiron galvenais noieta tirgus, spriežot pēc pasūtījumu datiem, būs Eiropa. No vecās pasaules saņemti 37 procenti pasūtījumu. Tai seko Ziemeļamerika ar 30 procentiem un Vidējie Austrumi, tātad Persijas līča valstis, ar 26%.

Jāpiebilst, ka arī šogad Ženēvas autošovā būs Bugatti stends, un tajā tiks izstādīts Chiron. Tas būs auto līdz šim nebijušā «Bleu Royal» krāsā ar skaidri saskatāmu oglekļa šķiedras rakstu. Bugatti norāda, ka auto pieder kādam klientam no vāciski runājošajām zemēm, un viņš sava spēkrata interjeram izvēlējies ādas apdari tumši zilas un franču autosportam raksturīgās gaiši zilās krāsas kombinācijā.

1 Degvielas patēriņš l/100km: pilsētā - 35,2, ārpus pilsētas - 15,2, vidējais - 22,5; CO2 izmeši (vidēji) - 516 g/km

Lasīt un pievienot komentāru

JAUNĀKIE FOTO