Vācu tūninga uzņēmums jau gadiem ilgi pārbūvē un uzlabo karstākās BMW zīmola mašīnas. Pēdējā laikā kompānija ir pievērsusies arī trīs staru zvaigznes zīmola AMG modeļiem.

Kompānija, kuras produkti kopumā uzstādījuši septiņus pasaules ātruma rekordus, sevi uzskata par pietiekami kompetentu, lai pievērstos arī citām automobiļu markām. Tādēļ tagad G-Power uzmanību izpelnījušies Mercedes-AMG izstrādājumi un pēdējais no tiem ir S63 AMG Coupe, kam jau standartā ir 5,5 litru V8 turbo motors ar 585 zirgspēkiem un 900 Nm.

Skaidrs, ka ikdienas braukšanai ar šādu veiktspēju ir atliku likām, tomēr G-Power, uzstādot pašu izstrādātu elektronisku moduli, kas tiek pieslēgts starp dzinēja vadības bloku un pašu dzinēju, panāk, ka tas attīsta vēl par 120 zirgspēkiem vairāk. Būtiski gan piebilst, ka normālos un daļējas slodzes apstākļos G-Power Bi-Tronik 5 V1 modulis visus datus laiž cauri bez izmaiņām un tikai tad, kad vadītāja labā kāja signalizē par vēlmi braukt dinamiskāk, tūninga kantora elektronika veic izmaiņas gan degvielas iesmidzināšanas sistēmā un aizdedzē, gan arī turbo kompresoru darbībā. Rezultāts ir visai iespaidīgs - motors pēc vajadzības tādējādi attīsta 705 ZS un 1000 Nm.

Domājot par dzinēja ilgmūžību, G-Power ir paredzējuši, ka Bi-Tronik 5 V1 sāk darboties tikai tad, kad ir sasniegta predefinētā eļļas temperatūra, un izslēdzas, kad maksimālo atzīmi sasniedz motora dzesēšanas šķidrums. Diagnostikas un motora aizsardzības sistēmas tūninga procesā, kas ir moduļa iespraušana tam paredzētā ligzdā, neskar.

Tūnings ir vienkāršs, taču rezultāti iespaidīgi - 100 km/h lielā kupeja tagad spēj sasniegt 3,8 sekundēs (standartā 4,2 sekundes), bet maksimālais ātrums ir 325 km/h (standartā elektroniski ierobežoti 250 km/h). Paralēli tam auto iegūst no aviācijas alumīnija izgatavotus un līdz ar to vieglākus 21 collas diskus ar 255/35R21 izmēra riepām priekšā un 295/30R21 izmēra riepām aizmugurē.

Foto: G-Power
Lasīt un pievienot komentāru
JAUNĀKIE FOTO
Saturs drīz būs pieejams