Trīsdesmit sešus gadus vecais aktieris Čenings Tatums Francijā prezentējis savu šņabja zīmolu. Vīrietis atklājis, ka visu populāro šņabja zīmolu produkcija to nesajūsmina, bet viņam patīk klubu atmosfēra, tāpēc viņš aizdomājies par sava īpašā šņabja ražošanu, kurš ikvienam izstāstītu viņa ballīšu stāstu, un prezentācijas viesi lieliski spējuši novērtēt tā garšas buķeti un dzēriena kvalitāti.

Zīmolam dots nosaukums «Born and bred», zvaigzne nolēmusi ne tikai ražot alkoholisko dzērienu savām vajadzībām, bet aktīvi to pārdot, pārvēršot tā ražošanu par savu galveno peļņas avotu.

Šņabja reklāmas kampaņā būs iespējams redzēt viņu un viņa sievu, aktrisi Dženu Devanu-Tatumu.

Tāpat aktieris nolēmis turpināt savu izglītību un iestājies Hārvarda universitātē, lai apgūtu biznesa pamatus.

Aktieri redzēt kino lomās turpmāk izdosies ļoti reti.

Lasīt un pievienot komentāru
JAUNĀKIE FOTO
Saturs drīz būs pieejams