Itāļu auto tūninga ateljē Garage Italia Customs radījuši īpašu, futūristisku BMW i8.

Mūsdienu augsto tehnoloģiju un mākslas kokteilis, kas izceļas ar īpaši krāšņu virsbūvi, ir nodēvēts par BMW i8 Futurism Edition un ir BMW Italia un Garage Italia Customs sadarbības rezultāts.

Krāšņā BMW i8 tehniskie raksturlielumi nekādi nav mainījušies, turpretī āriene visai labi atspoguļo, cik pamatīgiem eksperimentiem ļāvušies auto radītāji. Patiesībā

uz virsbūves ir uzklāta viena no futūrisma pamatlicēju, itāļu mākslinieka Džakomo Ballas glezna «Lampada ad Arco»

(Laterna).

Šīs gleznas oriģināls patlaban atrodas Modernās mākslas muzejā Ņujorkā un ataino elektrisku ielas laternu mēnessgaismā.

BMW i8 Futurism Edition tika radīts, atzīmējot 50 gadus, kopš BMW ir pārstāvēts Itālijā. Auto prezentācija norisinājās aizvadītajā nedēļas nogalē notikušo Mille Miglia sacensību ietvaros.

BMW i8

Šis ir viens no pagaidām diviem BMW i sērijas automobiļiem. Kupejas spēka agregātu kompleksu veido aizmugurē iebūvēts 1,5 litru trīs cilindru benzīna Twin-Power turbo dzinējs ar 231 zirgspēku un 320 ņūtonmetriem un 131 ZS/250 Nm spēcīgs elektromotors, kura veiktspēju kustībā pārvērš priekšējie riteņi.

BMW i8 hibrīdsistēmas kopējā jauda sasniedz 362 ZS, savukārt maksimālais griezes moments ir 570 Nm.

Tā kā auto lielā mērā sastāv no oglekļa šķiedras un konstrukcijā izmantoti arī citi svaru taupoši materiāli, piemēram, magnijs, tas sver tikai 1490 kilogramus un spēj 100 km/h sasniegt 4,4 sekundēs. Paātrināšanos no 80 līdz 120 kilometriem stundā i8 paveic 4,5 sekundēs, bet auto maksimālais ātrums, ievērojot lielo vācu ražotāju vienošanos, ir 250 kilometri stundā.

Dinamikas ziņā i8 neatpaliek no ātrākajiem Bavārijas zīmola spēkratiem, taču oficiālais degvielas patēriņš sportiskajam auto ir mazāks nekā ekonomiskākajiem mūsdienu kompaktklases dīzeļiem – tikai 2,5 litri uz 100 kilometriem. Tam atbilst CO2 izmešu līmenis 59 g/km apmērā.

Foto: BMW
Lasīt un pievienot komentāru
JAUNĀKIE FOTO
Saturs drīz būs pieejams