Pirms gada jaunākās paaudzes Jeep Grand Cherokee bija automobilis ar benzīna motoru. Citi tolaik vienkārši nebija pieejami. Tagad indiāņu virsaitim pieejams agregāts, par kuru balsotu visvairāk cilts locekļu, – dīzeļdzinējs.

Modelim Grand Cherokee CRD ir V veidā izvietoti 6 cilindri, 3 litru tilpums, 241 ZS jauda un 550 ņūtonmetru liela grieze.

Iepriekšējā modeļa Grand Cherokee bija automašīna ar Jeep šasiju un Mercedes motoru. Jaunajam turpretim ir Mercedes šasija un itāļu dīzelis. Pie tam jaunais Grand Cherokee būvēts uz pēdējas paaudzes M klases bāzes, tās pašas, kuru pie mums sāka pārdot tikai novembra beigās.

Foto: Publicitātes foto

Jaunā Granda saistība ar pēdējās paaudzes Mercedes apvidnieku visvairāk jūtama gaitā. Tā ir komfortabla, taču stingra un bez amerikāņu automašīnām raksturīgajām svārstībām. Taču jāņem vērā, ka Grand Cherokee iespējamas divas dažādas piekares. Pašam lētākajam Grand Cherokee Limited ir parastas atsperes un 18 collu riteņi ar augstāk un diezgan komfortablām riepām. Tā kā piekare nāk no Mercedes, tas nebūt nav slikts variants.

Taču, ja gribas pilnā mērā izmantot automašīnas iespējas, bez Quadra Lift pneimopiekares neiztikt. Tā ir pieejama tikai versijai Overland, kam līdzi komplektā nāk 20 collu diski. Uz tiem tiek montētas riepas ar zemāku profilu, un to uz ceļa var arī just. Kāda dilemma.

Grand Cherokee klīrenss normālos apstākļos ir 204 mm, sasniedzot lielāku ātrumu, tas automātiski samazinās par 15 mm, gluži kā sporta piekare. Bezceļā klīrensu turpretim iespējams paaugstināt līdz pat 270 mm, tiesa gan, tas notiek divos piegājienos. Papildus tam automašīnu var nolaist par 40 mm zemāk līdz tā saucamajam iekraušanas augstumam.

Jaunajam Grand Cherokee ir pilnpiedziņa ar vairākiem darbības režīmiem, virkne modernu aktīvās drošības sistēmu un cena, kas starp automobiļa konkurentiem ierindo Volkswagen Touareg un Toyota Land Cruiser 150, bet par to vairāk uzzināsi, ja skatīsies video.

Lasīt un pievienot komentāru
JAUNĀKIE FOTO
Saturs drīz būs pieejams