Lai arī MINI līdzšinējie centieni izstrādāt pircējiem vajadzīgus nišas produktus nav vainagojušies panākumiem, kompānija nav atmetusi cerību reiz šādu auto uzbūvēt.

Jau ziņojām, ka MINI ir nolēmis pārtraukt patērētājiem nevajadzīgā rodstera un kupejas ražošanu. Protams, automobiļi ir izskatīgi, jauneklīgi un dzīvespriecīgi, taču, ja ar tiem nevar nopelnīt, tad agri vai vēlu pienāk brīdis no tiem atvadīties. MINI gadījumā - atvadīties un sākt domāt par citu visai specifiskas konfigurācijas automobili.

Kā liecina MINI iesniegumi patentu iestādēs, par sērijveida automašīnu varētu kļūt Superleggera Vision, kas izstrādāts kopā ar itāļu uzņēmumu Touring Superleggera un šogad cita starpā tika demonstrēts arī zīmola stendā Parīzes auto izstādē.

Savdabīgais rodsters pasaules pirmizrādi piedzīvoja šā gada maijā Concorso d'Eleganza at Villa d'Este automobiļu elegances konkursā - izstādē Itālijā. Pēc MINI pārstāvju teiktā publikas, žūrijas un mediju atsauksmes par konceptauto toreiz bijušas tik pozitīvas, ka kompānijā sākts domāt par auto sūtīšanu sērijveida ražošanā.

Foto: Ingars, TVNET

Saprotams, ka MINI jaunais rodsters, ja tiks līdz konveijeram, izskatīsies citādāk. Patentu iestāžu pieteikumos redzams, ka automobilim ir auduma salokāmais jumts un pārējiem jaunākās paaudzes MINI pieskaņots priekšējās daļas dizains. Citiem vārdiem sakot, tas ir pārveidots, lai būtu nedaudz vienkāršāks un lētāks ražošanā.

Izteikt minējumus par auto, kura ražošana vēl nav oficiāli izziņota, ir pāragri, tomēr ticamākās motorizācijas opcijas ietver jaunākos BMW zīmola trīs cilindru benzīna un dīzeļdzinējus (tie jau tiek piedāvāti 2.sērijas Active Tourer), četru cilindru dzinējus spēcīgākām rodstera versijām un, iespējams, arī elektriskās piedziņas sistēmu kā BMW i3.

Foto: Ingars, TVNET
Lasīt un pievienot komentāru
JAUNĀKIE FOTO
Saturs drīz būs pieejams