2007. gada 24. oktobrī autoindustrijas mekā Detroitā no Corner Avenue montāžas ceha izbrauca pirmais 2008. modeļu gada "Dodge Viper SRT10", kurš tika prezentēts jau Detroitas starptautiskajā auto šovā gada sākumā.

Laikā, kad lielākā daļa auto ražotāju pāriet uz automatizētu ražošanu ar robotu palīdzību, "Dodge Viper" joprojām tiek salikts ar rokām. Ražotnē ir 215 metrus gara montāžas līnija, kur 48 darbinieki ar rokām montē "Viper" automašīnas. Pie katras no 26 darba vietām montējamais "Viper" uzkavējas precīzi 49 minūtes. Pirms "Viper" izlaišanas no ražotnes, katrs auto tiek pārbaudīts uz speciāla stenda.

Arī 8.4 litru "Dodge Viper SRT10" dzinējs tiek ražots Corner Avenue rūpnīcā. Katra dzinēja salikšanā piedalās tikai 24 cilvēki, un montāžas beigās, pirms ievietošanas automašīnā, tas tiek testēts un sertificēts.

2008. gada "Dodge Viper SRT10" 8.4 litru V10 dzinējs attīsta 600 zirgspēku jaudu un 760 Nm griezes momentu. Ar šādiem rādītājiem paātrinājumu no 0 līdz 100 km/h Viper spēj sasniegt mazāk nekā 4 sekundēs, bet līdz 160 km/h (100 jūdzēm stundā) - nieka 12 sekunžu laikā.

Jaunās paaudzes "Dodge Viper" ir ieguvis uzlabotu vizuālo izskatu: tas ir aerodinamiskāks un nodrošina labāku gaisa padevi dzinējam. Tāpat uzlabojumus ir piedzīvojis arī interjers, taču vislielākās pārmaiņas ir skārušas tieši dzinēju, kas ir par 100 zirgspēkiem jaudīgāks nekā iepriekšējam modelim.

Jau pavisam neilgi pēc jaunā "Viper" ražošanas sākšanas "Dodge" paziņoja arī par "Dodge Viper SRT10 ACR" versijas izlaišanu. ACR saīsinājums atvasināms kā American Club Racing. Arī šī "Viper" versija ir aprīkota ar 8.4 litru 600 zirgspēku dzinēju un ir paredzēta izmantošanai uz koplietošanas ceļiem, tomēr tās piekare ir speciāli noregulēta braukšanai sacīkšu trasēs. Atšķirībā no standarta "Viper" ACR versijai ir arī samazināts svars un uzlabota aerodinamika maksimālam sniegumam trasē.

Lasīt un pievienot komentāru
JAUNĀKIE FOTO
Saturs drīz būs pieejams