Nākamā gada martā Ženēvas auto izstādē tiks prezentēts jaunais Alfa Romeo kompaktklases auto Giulietta. Pārdošanā Džuljeta nonāks tūlīt pēc tam.

Itāļi norāda, ka auto būvēts uz pilnīgi jaunas tehnoloģiskās platformas un ir tik dinamisks un drošs, cik dinamiskam un drošam ir jābūt Alfa Romeo automobilim 100 gadus pēc uzņēmuma dibināšanas, turklāt automobiļa piekares uzbūve un regulējums, kā arī nākamās paaudzes stūres sistēma vienlaikus nodrošinot precīzu vadāmību, ātru reakciju un braukšanas komfortu. Alfa Romeo Giulietta ir apgādāta ar virkni elektronisko palīgsistēmu, kas braukšanas īpašības spēj pielāgot vadītāja iegribām vai tā brīža situācijai, kā arī mazliet piebremzē pilotu, ja tas ir nolēmis piemānīt fizikas likumus. Starp šīm sistēmām var minēt VDC (Vehicle Dynamic Control), DST (Dynamic Steering Torque), Q2 elektronisko diferenciāli un Alfa DNA sistēmu, kas atkarībā no izvēlētā darbības režīma (Dynamic, Normal un All Weather) maina auto raksturu.

Alfa Romeo Giulietta dizains komentārus neprasa - tas ir īsts itāļu mākslas darbs, kurā iestrādātas jaunākās tendences tehnoloģiju apguves jomā, piemēram, Džuljeta tiek piedāvāta ar LED lampām priekšā un aizmugurē.

Kā jau minēts, Giulietta ietilpst kompaktauto kategorijā; tā ir par aptuveni 30 centimetriem garāka nekā Mi.To un ar divreiz vairāk sānu durvīm. Giulietta ir 4.35 metrus gara, 1.46 metrus augsta un 1.80 metrus plata. Automobiļa riteņu bāze ir 2.63 metri, bet bagāžnieka tilpums - 350 litri.

Nākot pārdošanā, jaunākais Alfa Romeo modelis tiks piedāvāts ar četrām turbo dzinēju opcijām, kas visas atbilst Euro5 izmešu toksiskuma normām. Dzinēju paletē ietilpst divi 1.4 litru benzīna turbo motori ar MultiAir tehnoloģiju, kas attīsta 120 un 170 zirgspēkus, kā arī divi dīzeļdzinēji - 1.6 litru motors ar 105 ZS un 2 litru dīzeļdzinējs ar 170 ZS. Vēlāk tiks piedāvāta arī Giulietta Quadrifoglio Verde versija ar 235 zirgspēku 1,75 litru turbo motoru.

Lasīt un pievienot komentāru
JAUNĀKIE FOTO
Saturs drīz būs pieejams