Vācu tūninga uzņēmums G-Power, kura portfolio ir ne viens vien superātra auto radīšanas projekts, nupat ir sagatavojis BMW M4 kabrioleta pilnveidošanas programmu. Tās īstenošanas rezultātā vaļējais M4 iegūst ne tikai citādāku izskatu, bet arī vairāk jaudas un labāku dinamiku. Arī maksimālais ātrums piedzīvo ievērojamu lēcienu.

Standarta M4m gluži tāpat kā M3 ir apgādāts ar 3 litru vienrindas sešu cilindru turbo motoru, kurš attīsta 431 ZS un 550 Nm. Biķernieku trasē šo auto veiktspēja ir pārbaudīta un atzīta par pietiekamu. Taču tikai G-Power skatījumā, jo motoru pārskrūvēšana ir šā uzņēmuma specialitāte un maizes darbs.

Tā vācu tūnētāji sākotnēji pārprogrammēja motora vadības bloku un ar tā palīdzību vien veiktspēju pacēla līdz 520 ZS un 700 Nm. Tagad G-Power nākuši klajā ar tūninga programmu, kas ietver ne tikai elektronikas pārprogrammēšanu. Tagad G-Power piedāvā M3/M4 motoram uzstādītos turbokompresorus aizstāt ar pašu ražotiem lielāka izmēra turbokompresoriem, kas nodrošina ne tikai gaisa padevi lielākā apjomā, bet arī izplūdes gāzu dzesēšanu.

Bez lielāka izmēra turbīnām M4 motors iegūst arī titāna izplūdes sistēmu, veiktspējas pieaugumam pieskaņotu balstiekārtu, kas piedevām ir regulējama, un 21 collas Hurricane RR dizaina riteņu diskus ar 245/30 un 295/25 izmēra riepām.

Saliekot visus ieguvumus kopā, G-Power uzlabotais M4 kabriolets kļūst arī dinamiskāks. Standarta modelis 100 km/h spēj sasniegt 4,6 sekundēs, bet G-Power modelis to paveic 3,7 sekundēs. Un, ja ceļš ir brīvs, tad tūnētais auto paātrināšanos var turpināt līdz vairāk nekā 320 km/h atzīmei. Sērijveida modelim jau pie 250 km/h nostrādā elektroniskais ierobežotājs.

Foto: G-Power
Lasīt un pievienot komentāru
JAUNĀKIE FOTO
Saturs drīz būs pieejams