Tokijas auto šovā, kurš durvis vērs pēc mazliet vairāk nekā trim nedēļām, Mitsubishi prezentēs savu elektromobili i-MiEV komercauto veidolā.

Šovasar TVNET bija iespēja izmēģināt, kā reālos ikdienas apstākļos uzvedas četrvietīgais pasažieru elektroauto Peugeot iOn. Pēc testa auto izpelnījās vispārēju atzinību un laba vēlējumus, un domājams, ka to pašu varētu teikt arī par i-MiEV Cargo, ja vien to būtu gadījies sastapt vispirms.

i-MiEV Cargo principā ir tas pats standarta i-MiEV, tikai ar kantainu aizmuguri. Abiem automobiļiem ir identisks garums, platums, priekšējās daļas dizains, kā arī tehniskie parametri, proti, 47 kilovatu elektromotors un litija jonu akumulatori, kas ar vienu uzlādes reizi ļauj veikt 160 kilometrus tālu ceļu. Vienīgi augstumā konceptautomobilis Cargo ir mazliet pārāks - 1860 mm pret 1600 mm.

Ar šo konceptauto Mitsubishi vēlas paplašināt i-MiEV lietošanas iespējas un vairot situācijas, kurās varētu izmantot mazo elektroauto. Šim nolūkam i-MiEV Cargo ir kuba formas aizmugurējā daļa, kas ļauj maksimāli efektīvi ar minimāliem zudumiem izmantot kravas telpu un varētu noderēt pašnodarbinātajiem bulciņu pārvadātājiem, puķu tirgotājiem un citiem sīkuzņēmējiem.

Var atzīmēt, ka tad, ja i-MiEV Cargo nonāks ražošanā, tā pēc četrvietīgā pasažieru i-MiEV un Peugeot iOn jau būs trešā i-MiEV versija.

Lasīt un pievienot komentāru

JAUNĀKIE FOTO