Septiņpadsmit gadus vecais Džeidens Smits iekaro arvien jaunas un jaunas modes un stila virsotnes. Pavisam nesen aktiera Vila Smita dēls kļuva par zīmola «Louis Vuitton» sieviešu kolekcijas reklāmas seju un nu žurnālā «GQ» runā par dzimumu ietekmi uz modi.

Džeidens Smits, kurš nebaidās apmeklēt saviesīgus pasākumus kleitās, neslēpj, ka neiedala apģērbu vīriešu apģērbā un sieviešu apģērbā.

Aktiera dēls paziņojis, ka, vērojot cilvēkus un viņu apģērbu, viņš redz gan pārliecinātus cilvēkus, gan nepārliecinātus cilvēkus, bet vairums no viņiem ievēro dzimumu identitātes principus, kurus īsti neizprot.

Septiņpadsmit gadus vecais puisis iesaka tik daudz nedomāt, kas kuram dzimumam ir atļauts un kas ne, bet vadīties no tā, kas patīk, aizmirstot par dzimumu identitāti.

Iepērkoties Džeidens apmeklē gan vīriešu apģērbu nodaļu, gan sieviešu nodaļu un izvēlas to apģērbu, kas viņam patīk, pat ja tas nozīmē doties uz skolu minisvārkos.

Lasīt un pievienot komentāru
JAUNĀKIE FOTO
Saturs drīz būs pieejams