FOTO: Škoda

Škoda 2016. gada Ženēvas starptautiskajā motoršovā, parādot prototipu Škoda VisionS, ļaus nojaust, kā izskatīsies topošais čehu zīmola SUV automobilis un šā segmenta spēkratu dizaina valoda kopumā.

Aizvadītajos gados Škoda pilnībā atjaunojusi un paplašinājusi savu modeļu gammu, un šīs ofensīvas nākamais solis būs modeļu gammas paplašināšana SUV segmentā.

Škoda ar savu jauno dizaina valodu iepazīstināja 2014. gadā, kad izstāžu prožektoru gaismu ieraudzīja konceptuālais VisionC. Šobrīd ražotājs to transformējis atbilstoši SUV segmenta prasībām un nodēvējis par VisionS, kur S apzīmē piederību SUV segmentam.

Konceptuālais VisionS demonstrē, kā izskatīsies nākamais Škoda apvidnieks, kas būs lielāks par populāro Yeti. 4,7 metrus garais, 191 centimetru platais un 168 centimetrus augstais prototips rada pārliecinošu ārējo iespaidu, turklāt tam ir arī plašs salons ar trim sēdekļu rindām, kur iekārtoties sešiem pasažieriem.

Škoda VisionS virsbūves dizains atspoguļo markas jauno, emocionālo veidolu – visas šķautnes un līnijas ir tīras, precīzas un asas. Automobiļa priekšējo dizainu raksturo nedaudz pārveidotas formas Škoda radiatora režģis ar kristāla akcentiem un četri LED starmeši, profilā spēku un dinamiku raksturo lēzeni kāpjošā viduslīnija, nolaidenais jumts un proporcionāli lielie riteņi, savukārt aizmugurē tiek atkārtoti purngala motīvi ar precīzām, konturētām līnijām un zīmolam raksturīgajiem C burta formas lukturiem. Tiesa gan, šajā gadījumā tie ir īpaši stilizēti. Īpaši sportiska nianse aizmugurē ir bampers ar aerodinamisko difuzoru un caur to izvadītiem samērā liela diametra izplūdes sistēmas trubām.

FOTO: Škoda

Lasīt un pievienot komentāru

JAUNĀKIE FOTO