Mūsdienu supermašīnas jau vairs nevar vērtēt pēc paātrinājuma līdz 100 kilometriem stundā. Tagad auto jāvērtē pēc tā, cik ātri tas spēj paātrināties līdz 200 km/h. Mūsu zemē gan šis rādītājs nav diži aktuāls, jo nav daudz tādu vietu, kur var braukt šādā ātrumā, taču kādam pietiekami turīgam vācietim, meklējot nākamo spēkratu, noteikti būs svarīgi, cik dinamiski viņš spēs pēc izbraukšanas no pievedceļa iekļauties autobāņa trešās joslas plūsmā.

Kā norāda vācu AutoBild, paātrināšanās disciplīna ātruma intervālā no 0-100 kilometriem stundā nav diez cik informatīva, jo vairumā moderno ielas sporta auto sprinta rādītājs atrodas robežās no 3,5 līdz 4,5 sekundēm; tātad atšķirības ir visai minimālas, turklāt pārsvarā noteicošais faktors ir pilnpiedziņas pārsvars pār klasisko piedziņu.

Citādāk ir ar paātrināšanos līdz 200 kilometriem stundā, jo šajā disciplīnā netrūkst klasiskās piedziņas automobiļu, kuri pilnpiedziņas sāncenšiem sākumā zaudē, taču pēc 100 km/h robežas šķērsošanas tos panāk un pat apsteidz.

Piemēram, McLaren 650S sprintā līdz 100 kilometriem stundā zaudē Porsche 911 Turbo S, taču tālāko paātrināšanos no 100 līdz 200 km/h veic 5,2 sekundēs, kamēr Štutgartes izstrādājums ar abu asu piedziņas sistēmu - 6 sekundēs. Patiesībā arī 20 dinamiskāko auto topā sprintam nepieciešamā laika atšķirības nav lielas, tādēļ iespējams, ka drīzumā ielas sporta auto nāksies vērtēt jau pēc sprintam līdz 300 km/h nepieciešamajām sekundēm.

Zemāk apkopoti 20 dinamiskākie auto vācu AutoBild vērtējumā kopš 2013.gada.

Aston Martin Vantage V12 S

573 ZS, 620 Nm, 0-100 km/h - 4 s, 0-200 km/h - 12,5 sekundes, Vmax - 328 km/h

Foto: Aston Martin

Audi RS 6 Avant

560 ZS, 700 Nm, 0-100 km/h - 3,6 s, 0-200 km/h - 12,4 sekundes, Vmax - 305 km/h

Foto: Audi

Audi RS 7 Sportback

560 ZS, 700 Nm, 0-100 km/h - 3,6 s, 0-200 km/h - 12,0 sekundes, Vmax - 250 km/h

Foto: Audi

Mercedes-AMG E 63 S

585 ZS, 800 Nm, 0-100 km/h - 3,7 s, 0-200 km/h - 11,9 sekundes, Vmax - 300 km/h

Foto: Mercedes-Benz

Dodge Charger SRT Hellcat

717 ZS, 881 Nm, 0-100 km/h - 4,2 s, 0-200 km/h - 11,8 sekundes, Vmax - 330 km/h

Foto: Dodge

BMW M5 «30 Jahre M5»

600 ZS, 700 Nm, 0-100 km/h - 4,0 s, 0-200 km/h - 11,8 sekundes, Vmax - 305 km/h

Foto: BMW

Mercedes-AMG SL 63

585 ZS, 900 Nm, 0-100 km/h - 3,9 s, 0-200 km/h - 11,7 sekundes, Vmax - 300 km/h

Foto: Mercedes-Benz

Mercedes-AMG CLS 63 S

585 ZS, 800 Nm, 0-100 km/h - 3,6 s, 0-200 km/h - 11,7 sekundes, Vmax - 300 km/h

Foto: Mercedes-Benz

Porsche 911 GT3

475 ZS, 440 Nm, 0-100 km/h - 3,4 s, 0-200 km/h - 11,2 sekundes, Vmax - 315 km/h

Foto: Porsche

Audi R8 5.2 FSI

550 ZS, 540 Nm, 0-100 km/h - 3,5 s, 0-200 km/h - 11,2 sekundes, Vmax - 317 km/h

Foto: Audi

BMW M6 Coupé Competition

575 ZS, 680 Nm, 0-100 km/h - 3,9 s, 0-200 km/h - 11,2 sekundes, Vmax - 305 km/h

Foto: BMW

Mercedes-AMG GT S

510 ZS, 650 Nm, 0-100 km/h - 3,4 s, 0-200 km/h - 11,0 sekundes, Vmax - 310 km/h

Foto: Mercedes-Benz

Ferrari California T

560 ZS, 755 Nm, 0-100 km/h - 3,6 s, 0-200 km/h - 11,0 sekundes, Vmax - 316 km/h

Foto: Ferrari

Nissan GT-R Black Edition

550 ZS, 632 Nm, 0-100 km/h - 3,1 s, 0-200 km/h - 10,8 sekundes, Vmax - 315 km/h

Foto: Nissan

Dodge Challenger SRT Hellcat

717 ZS, 881 Nm, 0-100 km/h - 3,9 s, 0-200 km/h - 10,7 sekundes, Vmax - 320 km/h

Foto: Dodge

Mercedes SLS AMG Black Series

631 ZS, 635 Nm, 0-100 km/h - 3,6 s, 0-200 km/h - 10,6 sekundes, Vmax - 315 km/h

Foto: Mercedes-Benz

Lamborghini Aventador LP700-4 Roadster

700 ZS, 690 Nm, 0-100 km/h - 3,0 s, 0-200 km/h - 9,6 sekundes, Vmax - 350 km/h

Foto: Lamborghini

Porsche 911 Turbo S

560 ZS, 700 Nm, 0-100 km/h - 2,8 s, 0-200 km/h - 9,6 sekundes, Vmax - 318 km/h

Foto: Porsche

Lamborghini Huracán LP610-4

610 ZS, 560 Nm, 0-100 km/h - 2,9 s, 0-200 km/h - 9,3 sekundes, Vmax - 325 km/h

Foto: Lamborghini

McLaren 650S

650 ZS, 678 Nm, 0-100 km/h - 3,0 s, 0-200 km/h - 8,2 sekundes, Vmax - 333 km/h

Foto: McLaren
Lasīt un pievienot komentāru
JAUNĀKIE FOTO
Saturs drīz būs pieejams