Tuvojoties rudenim, klajā nāk daudz modes jaunumu! Latvijā zināmie zīmoli paplašina savu ražošanas profilu, kas patiešām ir patīkams pārsteigums!

Foto: Amoralle

Tajā dominē kaklarotas un rokassprādzes ar dabīgiem akmeņiem un Swarovski pērlēm. «Doma par Amoralle rotu kolekciju mani uzrunāja jau ilgāku laiku. Tā kā lielākā daļa Amoralle mājas tērpu ir ar dziļiem dekoltē un juteklieskiem muguras izgriezumiem, man likās, ka šie tērpi kombinācijā ar rotām vēl vairāk izcels un pasvītros sievišķību. Rotas ir kā punks uz i, lai sieviete uzziedētu,» uzsver Amoralle dizainere Inese Ozola.

Foto: «Lauma Lingerie»
Foto: crocs

Šajā rudens un ziemas sezonā apavu ražotājs Crocs rada jaunu izpratni par komfortu un iepazīstina ar jaunu patentētu materiālu ColorLiteTM. Tā dizains radīts Itālijā, un tā pamatā – oriģinālais CrosliteTM materiāls, kas pārstrādāts plānā loksnē. Kolekcija ir uzņēmuma lielākā inovācija kopš oriģinālā clogsilueta laišanas klajā. Rudens sezonai kolekcija ietver loferus sievietēm un vīriešiem, kā arī sieviešu balerīnas. Apavu ārējā zole veidota no Croslite™, iekšpuse oderēta ar audumu, bet virsējā kurpes daļa veidota no viengabalaina ColorLite materiāla, kas kurpi padara vieglāku un dizainu – pludenāku. Pieejamās krāsas – melna, mahagonija, tumši zila, sarkana, brūna u.c.

Foto: liepajasmode.lv

Liepājas modes svētku ietvaros notiekošajā lekciju kursā «Modes industrijas loma ekonomikā un jaunākās tendences» piedalīsies dizainers Aleksandrs Pavlovs, dizainere Aļona Bauska, konceptuālā dizainere Baiba Ladiga, kā arī Latvijas Mākslas akadēmijas pasniedzēja un modes dizainere Agnese Narņicka. Lekciju kurss notiks Liepājas Dizaina un mākslas vidusskolas zālē, Alejas ielā 18, Liepājā no pulksten 11:00 līdz 15:00. Maksa par dalību ir 5 eiro, studentiem, uzrādot apliecību, bez maksas. Liepājas modes svētku ietvaros lekciju kurss tiek organizēts ar mērķi dot iespēju Liepājā un Kurzemē studējošajiem jauniešiem, viņu vecākiem, modes industrijas profesionāļiem un ikvienam interesentam klātienē tikties ar Latvijas modes dizaineriem, kuru radītie zīmoli jau kļuvuši starptautiski pazīstami. Būs iespēja uzklausīt viņu pieredzi, attīstot savus zīmolus, kā arī novērtēt modes industrijas lomu radošajā ekonomikā.

Jaunā rudens-ziemas sezonas sieviešu apģērbu kolekcija no Pietro Filipi

PIETRO FILIPI 2014./2015. gada rudens-ziemas kolekcija sievietēm iemieso galvenās dizaineres Martas Bruksi (Martha Bryxi) vīziju: «Mans galvenais iedvesmas avots ir sievietes. Sievietes, kuras saskata lietu patieso būtību. Sievietes ar dvēseli, iekšēju spēku un unikālu enerģiju, sev piemītošu, izsmalcinātu gaumi. Jo šī gaume parāda viņas, viņu dzīvesveidu un viedokli. Daudz plašāk par ātri gaistošām modes tendencēm.» Autentisks Čehijas zīmols ar Itālijas iedvesmotu dzīves, skaistuma un modes izjūtu. Radīts 1993. gadā, tā ambīcijas bija izveidot oriģinālu un pieejamu alternatīvu pasaulē pazīstamiem modes zīmoliem, tādējādi turpinot spēcīgo čehu modes tradīciju, ko raksturo meistarīgums un dizains.

Jaunā Kenzo smaržu aromāta «Jeu d’Amour» reklāma ir īpaši seksīga!

Reklāmā piedalās franču aktrise Luīza Burguana, kura, zaudējot pokera spēlē, lēnām izģērbjas...

Victoria's Secret ražo sporta apģērbus

Kārtējā fitnesa un sportošanas motivācija - «Victoria's Secret» izlaidis jaunu kolekciju, kas radīta sportošanai! Protams, kolekciju reklamē zīmola «eņģeļi»: Kendisa Sveinpola un Lillija Oldridža. Kolekcija ir pārdomāta, komfortabla sportošanai, kā arī ar savu seksapīlu!

Kara Delavinja izģērbjas Tomam Fordam

Modele Kara Delavinja tapusi par Toma Forda smaržu parfīma «Black Orchid» seju. Vēl vairāk, viņa pat ir atkailinājusies šai reklāmai par godu! Galarezultāts ir seksīgs un provokatīvs - lai gan neko citu jau no Toma Forda nevar gaidīt!

Lasīt un pievienot komentāru
JAUNĀKIE FOTO
Saturs drīz būs pieejams