FOTO: Chrysler

Chrysler (nu jau šā amerikāņu koncerna oficiālais nosaukums ir Fiat Chrysler Automobiles) nupat kļuvis par planētas jaudīgākā sedana ražotāju.

Chrysler grupas uzņēmums Dodge jau pirms vairākiem gadiem atdzīvināja modeli Charger. Kopš Charger SRT pielāgots jaunais, par Hellcat nodēvētais 6,2 litru V8 kompresordzinējs, tas pilntiesīgi tiek dēvēts par planētas jaudīgāko sērijveida sedanu. Automobiļa veiktspējas rādītāji ir ne vairāk, ne mazāk kā 707 ZS un 881 Nm.

Dinamiku vislabāk raksturo citi skaitļi. Ziemeļamerikāņi ir ļoti iecienījuši paātrinājumu izteikt sekundēs, kas nepieciešamas, lai no vietas šķērsotu 402 metru jeb ceturtdaļjūdzes dragreisa distances finiša atzīmi. Charger SRT Hellcat gadījumā tās ir nieka 11 sekundes. Ferrari 458 Italia attiecīgais veikums mērāms 11,5 sekundēs. Tāpat Dodge atzīmē, ka paātrināšanās līdz 160 kilometriem (100 jūdzes) stundā un tai sekojoša pilnīga apstāšanās ilgst 13 sekundes. No tā jāsaprot, ka ne tikai ar dzinēju, bet arī ar bremzēm viss ir labākajā kārtībā. Nebūs pārsteigums, jo auto uzstādītas lielākās bremzes, kādas Chrysler koncerna izstrādājumi līdz šim redzējuši, - uz priekšējās ass tie ir 15,4 collu bremžu diski ar sešu virzuļu Brembo suportiem. Turpretī, ja kādu interesē, vai ar šo auto var attīstīt gaismas ātrumu, Dodge ir sagatavojis apbēdinošu informāciju - sedans maksimāli spējot sasniegt tikai 326 km/h.

Kā jau ziņojām iepriekš, Dodge Charger SRT Hellcat pircējs saņems divas atšķirīgas aizdedzes atslēgas. Vienu sarkanu, otru melnu. Ar melno SRT Hellcat tiek visādos veidos ierobežots. Kloķvārpsta negriezīsies vairāk par 4000 apgriezieniem minūtē, elektroniskās stabilizācijas sistēmas tiks ieslēgtas un nobloķētas, pārnesumkārba kļūs rāmāka un nebūs manuāli vadāma. Citiem vārdiem - šis būs tas režīms, kurā ar SRT Hellcat braukt iesācējiem vai restorāna stāvvietas darbiniekiem. Otra atslēga būs sarkanā krāsā, un ar tās palīdzību itin visus ierobežotājus varēs atslēgt un pārbaudīt, vai sedans tik tiešām spēj to, ko sola ražotājs un ir apstiprinājusi Nacionālā hotrodu asociācija.

No standarta Charger jaudīgākais modelis atšķiras arī vizuāli. Kā norāda Autocar, Dodge ir mainījuši gandrīz visus virsbūves paneļus; automobilim ir unikāli bamperi, ventilācijas spraugas motora pārsegā, LED lukturi priekšā un aizmugurē, kā arī aerodinamiku spēcinoši elementi abos galos.

FOTO: Chrysler

Lasīt un pievienot komentāru

JAUNĀKIE FOTO