Viens no savdabīgākajiem, ātrākajiem, iespējams, iekārojamākajiem mūsdienu superauto ir itāļa Horacio Pagani radītais Pagani Huayra.

Varbūtība, ka uz ielas vienā vietā un laikā satiksies divi Pagani superautomobiļi, ir diezgan niecīga. Tomēr itāļu uzņēmums lieliski prot izmantot turīgo cilvēku (šajā gadījumā - Pagani zīmola mašīnu pircēju) vēlmi būt citādākiem un kā opciju piedāvā Huayra virsbūvi izgatavot pilnībā no oglekļa šķiedras, raksta Motor.ru.

Foto: Publicitātes foto

Atklātībā nonākot Pagani papildaprīkojuma un aksesuāru cenu lapai, atklājies, ka oglekļa šķiedras virsbūvi gribētājs var pasūtīt par 112 500 eiro. Tie ir apmēram desmit procenti no standarta Huayra bāzes cenas un salīdzinājumam - vairāk nekā nepieciešams, lai kļūtu par 350 zirgspēkus spēcīga pilnpiedziņas Porsche 911 Carrera 4 īpašnieku. Latvijā attiecīgais modelis maksā nepilnus 100 tūkstošus eiro.

Iespējams, ar oglekļa šķiedras virsbūvi nepietiks, lai atšķirtos, tādēļ Huayra pircējam tiek piedāvāta iespēja pasūtīt bremžu suportus jebkurā sev tīkamā krāsā (3,75 tūkstoši eiro), iegādāties speciālu ceļojumu somu komplektu (15 tūkstoši eiro), uzstādīt parkošanās sensorus un atpakaļskata kameru aizmugurē par attiecīgi 1,5 un 4,9 tūkstošiem eiro, salona apdarē iekļaut titāna ielaidumus (gandrīz 8 tūkstoši eiro), kā arī uzstādīt Zonda R stila riteņu diskus (nepilni 6 tūkstoši eiro).

Foto: Publicitātes foto

Pagani Huayra sāka tirgot pirms apmēram gada par 1 miljonu un 50 tūkstošiem eiro gabalā. Pēc ražotāja teiktā šobrīd ir izveidojusies rinda līdz pat 2015.gadam. Šo trīs gadu laikā Pagani plāno uzbūvēt vien 85 Huayra eksemplārus.

Var atzīmēt, ka Huayra ir apgādāts ar 6 litru 12 cilindru turbodzinēju, kurš attīsta 700 zirgspēkus. Līdz 100 km/h auto spēj paātrināties 3,3 sekundēs un maksimāli attīsta 370 km/h.

Lasīt un pievienot komentāru
JAUNĀKIE FOTO
Saturs drīz būs pieejams