Ekstravaganto supermašīnu ražotājs Pagani pēc ilgas tielēšanās beidzot parādījis savu jauno izstrādājumu Huayra, kurš modeļu klāstā pievienosies neskaitāmajām Zonda versijām.

Auto, kurš izstrādes laikā un pirms atklāšanas bija pazīstams kā C9, nodēvēts vēja dieva Huayra Tata vārdā, acīmredzot, lai simbolizētu ātrumu un spēku.

Starp jaunā Pagani īpatnībām jāatzīmē aerodinamiski aktīva virsbūve ar četrām aizveramām lūkām, kas uzlabo auto stabilitāti, traucoties lielā ātrumā, kā arī palielina ātrumu, ar kādu var izbraukt līkumus.

Tāpat auto ir adaptīva piekare ar maināmu klīrensu, lai drošāk varētu šķērsot ātrumvaļņus. Piedevām adaptīvā balstiekārta prot automātiski samazināt klīrensu, pieaugot ātrumam, kā arī kompensēt virsbūves sasvēršanos uz priekšu straujas bremzēšanas brīdī.

Pagani Huayra konstrukcijā izmantoti jaunākie kompozītmateriāli, titāns un oglekļa šķiedra, kā dēļ auto pašmasa ir salīdzinoši neliela - 1350 kilogrami. Tie savukārt jākustina AMG izstrādātajam 6 litru V12 biturbo dzinējam, kurš attīsta 700 ZS un 1000 Nm. Sport versijā Huayra maksimālā jauda būs 730 ZS. Dzinējs principā ir identisks Mercedes-Benz SL65 AMG Black Series motoram, taču Pagani apgalvo, ka viņu versijā agregāts ir krietni vien atsaucīgāks, turklāt tam tikpat kā nepiemītot tā dēvētā turbo bedre.

Ar robotizētu septiņu pakāpju pārnesumkārbu aprīkotais Huayra spēj 100 km/h sasniegt 3,3 sekundēs, un tā maksimālais ātrums ir 370 km/h.

Huayra publiskā prezentācija notiks Ženēvas auto izstādē. Auto cena pagaidām vēl nav paziņota, tomēr orientējoši tie būs apmēram miljons eiro. Sākotnēji Pagani plāno izlaist apmēram 20 automobiļus gadā.

Lasīt un pievienot komentāru
JAUNĀKIE FOTO
Saturs drīz būs pieejams