Chevrolet cer, ka jaunais modelis Orlando ļaus zīmolam piesaistīt pircējus Eiropā populārajā minivenu segmentā.

"Mēs ceram, ka Orlando piesaistīs plašu pircēju loku, jo tas piedāvā vieglajiem auto raksturīgu dinamiku un gaitas īpašības, SUV automobiļa izskatu un minivena cienīgu praktiskumu un kravas nodalījumu," Orlando prezentācijā Itālijā sacīja Chevrolet Itālijas nodaļas vadītājs Federiko Sangunjeti.

Izmantojot Orlando, Chevrolet mērķis ir piesaistīt tos autobraucējus, kas vēlas pārsēsties no septiņvietīga minivena mazliet mazākā automobilī ar piecām sēdvietām pieaugušajiem un divām papildu sēdvietām, kurās vajadzības gadījumā iesēdināt bērnus.

FOTO: General Motors

Chevrolet norāda, ka Orlando popularizēšanai tiks izmantota agresīva cenu politika un auto ar līdzvērtīgu standarta aprīkojumu būs par apmēram 15% lētāks nekā galvenie konkurenti Ford Grand C-Max un Opel Zafira.

Orlando, kas konstruēts uz GM globālās platformas, ko izmanto arī Opel Astra un Chevrolet Cruze ražošanā, tiks piedāvāts ar trim dažādiem dzinējiem - ar 141 zirgspēka 1,8 litru benzīna motoru un diviem 2 litru dīzeļiem, kas attīsta 131 un 163 ZS.

FOTO: General Motors

Chevrolet Eiropas nodaļas vadītājs Veins Brenons cer paaugstināt gada pārdošanas apjomu līdz 500 000 vienībām Eiropā un 1 miljonam, ja ieskaita Krieviju, kur Chevrolet ir populārākais ārzemju zīmols. Pagājušajā gadā Chevrolet Eiropā un Krievijā kopā pārdeva 425 874 automobiļus, kas ir kritums par 15%, salīdzinot ar 2009.gadu.

Bez Orlando, kas tirgū nonāks jau martā, vēl šogad Chevrolet Eiropā sāks piedāvāt modernizēto Captiva, Aveo un piecu durvju Cruze. Gada beigās pie mums oficiāli nonāks arī Camaro kupejas un kabrioleta Eiropas tirgum pielāgotās versijas.

Lasīt un pievienot komentāru

JAUNĀKIE FOTO