Jau ziņojām, ka Ženēvas auto šovā Mitsubishi prezentēs Eiropas tirgum domātā elektromobiļa i MiEV prototipu.

Līdz šim vairāk ziņu par pašu auto nebija, taču tagad japāņi nākuši klajā ar tehniskajiem datiem. Tāpat atklāts arī, kāds zem ārējās čaulas ir sportiskais i MiEV Sports Air konceptauto.

Mitsubishi informācija liecina, ka Eiropas i MiEV prototips ir 3450 mm garš, 1520 mm plats, 1600 mm augsts un ar 2550 mm riteņu garenbāzi. Riteņu šķērsbāze priekšā un aizmugurē ir 1325 mm, bet kompaktajā salonā paredzētas sēdvietas četriem cilvēkiem.

i MiEV ir vidū iebūvēts elektromotors, akumulatoru pakete un ģenerators (japāņi šo koncepciju salīdzina ar tīrasiņu ielas sporta automobiļiem, kam motors atrodas pirms aizmugurējās ass). Motora maksimālā jauda ir 47 kilovati, kas atbilst 64 zirgspēkiem, un 180 Nm maksimālais griezes moments. 1080 kilogramus smagās mazmašīnītes dinamikas rādītāji nav zināmi.

Otrs iepriekšminētais Mitsubishi eksponāts Ženēvas autošovā ir konceptautomobilis i MiEV Sport Air.

Kā jau liecina nosaukums, tas iecerēts kā sportiskākas dabas alternatīva standarta i MiEV elektroautomašīnai.

Sport Air ir garāks, platāks un zemāks nekā MiEV (attiecīgi 3650 mm garš, 1600 mm plats un 1520 mm augsts), bet tai pašā laikā par 100 kilogramiem vieglāks, ar ideālu izsvarojumu starp asīm (50:50) un spēcīgāku elektromotoru. Tas attīsta 60 kilovatus jeb 82 ZS un 230 Nm. Tāpat kā i MiEV arī Sport Air ir aizmugurējo riteņu piedziņas auto.

Lielākā atšķirība starp abiem eksponātiem - Sport Air veidots kā Mitsubishi zaļās domāšanas iemiesojums, savukārt i MiEV prototipam lemts no 2010.gada nonākt pārdošanā Eiropas tirgū.

Lasīt un pievienot komentāru

JAUNĀKIE FOTO