Ar saukli "mazam auto liela nākotne" japāņu ražotājs "Suzuki" Tokijas auto izstādē prezentēs virkni dažādu izmēru un dažādām mērķauditorijām paredzētu konceptautomobiļu.

Kā pirmo var atzīmēt supermazās klases "LC", ar kuru japāņu ražotājs atgriežas pie savām saknēm piecdesmit gadu senā pagātnē. "LC" savā būtībā ir moderna "Suzuki" pirmā automobiļa "Suzulight" moderna interpretācija ar retro stilā ieturētu virsbūves dizainu, rūtainiem sēdekļu pārvalkiem un sarkana auduma salona apdari, kas gribot negribot rada asociācijas ar "vecajiem labajiem laikiem".

Suzuki LC
"LC" patiešām ir mikro automobilis: tas ir 3,20 metrus garš, 1,48 metrus plats un 1,39 metrus augsts, bet tā riteņu bāzes garums ir 2,14 metri. Zem priekšējā pārsega iekbūvēts 660 cm3 trīs cilindru benzīna motors, kura jauda tiek pievadīta priekšējiem riteņiem.

Bez šaubām, ieraudzīt šādu auto satiksmē būtu interesanti, taču kā saka "Suzuki", tā nonākšana sērijveida ražošanā ir atkarīga tikai un vienīgi no publikas reakcijas Tokijas auto izstādē.

Šeit pat tiks prezentēts automobilis, kuru "Suzuki" uzskata par ideāli piemērotu jaunajām māmiņām - auto veidots tā, lai tajā būtu maksimāli ērti pārvadāt mazus bērnus. "Mom''s Personal Wagon", kā to sauc "Suzuki", ir 3,40 metrus garš, 1,48 metrus plats un 1,62 metrus augsts, savukārt tā riteņu bāzes sasniedz 2,36 metrus. Priekš saviem gabarītiem "māmiņu automobilis" ir gana ietilpīgs; atšķirībā no "LC", kura ietilpība ir divi pasažieri, mazajā MPV automobilī paredzētas sēdvietas četriem pasažieriem. Auto bagāžas nodalījums nav liels, taču to var iegūt nolokot aizmugurējo sēdekli. Lietderīgi izmantojamo telpu iespējams palielināt vēl nedaudz, uz priekšu nolokot priekšējo pasažiera sēdekli. Šī iespēja varētu noderēt arī māmiņām, kuru atvase iekārtota aizmugurējā sēdeklī un pēkšņi jūt nepieciešamību pēc aprūpes.

"Mom''s Personal Wagon" interjers ieturēts mierīgos, bēšos un brūnos toņos, savukārt tā insturmentu paneļa izveidē dizaineri iedvesmu smēlušies rotaļlietu pasaulē.

Arī šis auto aprīkots ar 660 cm3 trīs cilindru motoru, kura vilkme priekšējiem riteņiem tiek pievadīta caur automātisko transmisiju. Jāatzīmē, ka šis auto ļauj iedomāties, kā izskatīsies nākamās paaudzes "Wagon R+", turklāt tas jau faktiski ir gatavs sērijveida ražošanai.

Nākamais eksponāts "Suzuki" stendā būs mazās klases MPV konceptautomobilis "Ionis". Tas ir gandrīz tikpat liels kā iepriekšminētais "māmiņu auto", taču pateicoties 2,45 metru riteņu bāzei, salons ir vēl pašāks.

Suzuki Ionis
Vizuāli "Ionis" raksturo dizains, kurā dominē nospriegota loka līnijas; kopskatu papildina lokveida priekšējie un aizmugurējie lukturi. Ne mazāk futūristisks ir interjers, kurā valda diezgan vēsa taču intīma gaisotne, ko rada no visiem virzieniem krītošā zilā gaisma. Instrumentu panelis un iekārtu vadības elementi apvienoti lielā LCD ekrānā, savukārt stūres iekārta vairāk atgādina ierīci, kas agrāk kalpojusi lidmašīnas vadīšanai. Papildus tam "Ionis" ir high tech multimediju sistēma, kas ļauj no interneta lejupielādēt mūziku un skatīties satelīttelevīziju.

Mazo "Ionis" uz priekšu dzen elektromotors, kuram enerģiju dod ūdeņraža fuel cell agregāts. Motora jauda tiek pievadīta priekšējiem riteņiem.

Ceturtais "Suzuki" eksponāts būs minivena koncepts "P.X.". No ārpuses "P.X." izskatās vareni: salīdzinošia augstā viduslīnija, plakanie sānu paneļi, viltīgi piemiegtās "acis" un ar kniedēm piestiprinātās riteņu arku uzlikas liek iztēloties, kas tas ir visīstākais bruņu automobilis, taču, ja ieskatās ciešāk, ir skaidrs, ka tas ir nekas vairāk kā ģimenes auto koncepts tuvākajai nākotnei. 4,42 metru kopējais garums un trīs metrus garā riteņu bāze nozīmē plašu salonu, kurā uz trīs rindās izkārtotiem sēdekļiem paredzētas vietas sešiem pasažieriem.

Suzuki P.X.
Nezinot auto pamatfunkcijas, varētu domāt, ka šādam auto ideālākais būtu kāds astoņu cilindru motors, vai sliktākajā gadījumā - sešu, taču japāņi tam paredzējuši jaunā "Grand Vitara" 2 litru četru cilindru benzīna agregātu (140 ZS) ar vilkmes pievadu priekšējiem riteņiem.

Lasīt un pievienot komentāru
JAUNĀKIE FOTO
Saturs drīz būs pieejams