Kamēr Eiropas tirgū sporta universālu segmentā netraucēti saimnieko "Audi", japāņu koncerns "Mitsubishi Motors" nācis pretim sportisko automobiļu cienītājiem vietējā tirgū un nelielā 2500 automobiļu sērijā izlaidīs "Lancer Wagon Evolution GT".

Zem praktiskā sporta automobiļa motora pārsega atrodas rallija sacīkstēs sevi pierādījušais 2 litru četru cilindru turbo motors ar 280 zirgspēkiem un 392 Nm, kas tiek pievadīti visiem četriem riteņiem. Motors sajūgts ar sešu pakāpju manuālo pārnesumkārbu. Šī "Wagon EVO GT" versija vairāk piemērota sportiskas braukšanas cienītājiem, savukārt tiem autobraucējiem, kam svarīgs arī komforts, japāņu koncerns piedāvās "Wagon EVO GT-A" 272 zirgspēku, 343 Nm versiju ar automātisko pārnesumkārbu.

"Mitsubishi" apgalvo, ka pusotru tonnu smagais universāls 100 km/h spēj sasniegt 4,9 sekundēs, bet tā maksimālais ātrums ir tuvu 250 km/h. Savukārt labu negatīvo paātrinājumu nodrošina "Brembo" bremžu sistēma ar četru cilindriņu bremžu suportiem priekšā un divu cilindriņu suportiem aizmugurē.

"Wagon EVO GT" dizains veidots, saliekot kopā agresīvo "Lancer EVO IX" priekšējo daļu un "Lancer Wagon" aizmuguri, vienīgi atsevišķi elementi, piemēram, riteņu arkas un bampers pieskaņoti "EVO IX" dizainam. Kaut arī standarta sēdekļus nomainījuši sporta sēdekļi ar Alkantaras apdari, salons ir ietilpīgs un praktisks - šeit paredzētas vietas pieciem pasažieriem un bagāžai. Bagāžas nodalījuma tilpums ir 530 litri, taču to var palielināt, nolokot aizmugurējā sēdekļa atzveltni.

Lasīt un pievienot komentāru

JAUNĀKIE FOTO