Šis jaudīgais automobilis, ko izstrādājusi Volkswagen R nodaļa, ir apgādāts ar četru cilindru 2.0 litru TSI dzinēju, kam ir 300 ZS jauda un 400 Nm griezes moments. Tas jau standartā aprīkots ar 4MOTION visu riteņu piedziņu un septiņu pārnesumu DSG divu sajūgu pārnesumkārbu. Šī kombinācija nodrošina nepieciešamo saķeri, lai T-Roc R spētu no 0 līdz 100 km/h paātrināties vien 4,9 sekundēs. Automobiļa maksimālais ātrums ir elektroniski ierobežots pie 250 km/h.

T-Roc R standartā ir pazemināta sporta piekare, progresīvā stūres iekārta, kā arī 17 collu bremžu diski, kas iepriekš bija pieejami vien Volkswagen Golf R Performance modelī.

Starp braukšanas režīmiem ir īpašs sacīkšu režīms (Race Mode). To papildina braukšanas uzsākšanas kontroles (Launch Control) funkcija, kas nodrošina optimālu saķeri paātrināšanās laikā. Elektroniskās stabilitātes kontroles ESC funkciju savukārt iespējams manuāli.

Volkswagen T-Roc R eksterjeram ir atsevišķas būtiskas atšķirības salīdzinājumā ar tā krietni konservatīvākajiem līdziniekiem. Īpaši pārstrādāta ir, piemēram, radiatora reste un "R" logo uz tās. Bamperam, kas īpaši izstrādāts šim modelim, ir sportisks dizains, un tas gan priekšā, gan aizmugurē ir virsbūves krāsā. Dienas gaitas lukturi iestrādāti bampera sānos, bet automašīnas apakšas aizsargs nokrāsots apdares krāsā.

Aizmugures skatu paspilgtina bampers automašīnas krāsojumā ar četrām izplūdes caurulēm pie tā apakšējas malas. T-Roc R standartā aprīkots ar 18 collu Spielberg lietajiem diskiem. Kā izvēles iespēja pieejami 19 collu Pretoria lietie diski tumšā, matētā krāsā ar 235/40 riepām.

Foto: Volkswagen

Jau ziņots, ka R nodaļa T-Roc R izstrādāja un cita starpā pārbaudīja leģendārajā Nirburgringas sacīkšu trasē. Šī automobiļa izstrādi atbalstījusi arī pasaules rallijkrosa čempiona Petera Solberga un Volkswagen braucēja Benjamina Loihtera pieredze sacīkstēs.

Foto: Volkswagen
Lasīt un pievienot komentāru
JAUNĀKIE FOTO
Saturs drīz būs pieejams