26. martā, līdz ar jubilejas sezonas Rīgas modes nedēļas atklāšanu jaunajā “Centrālajā Gastro Tirgū”, Rīgas Centrāltirgus gastronomijas paviljonā, jau trīsdesmito reizi sākās starptautiskie modes svētki, kas virmos galvaspilsētā līdz 30. martam. 

Rīgas modes nedēļas organizatori jubilejas sezonas atklāšanas pasākumam ar devīzi “Gastro Fashion Passion” zīmīgi izvēlējās šo unikālo vietu, lai demonstrētu divu pašmāju ekspresīvu modes ielas zīmolu jaunākās kolekcijas.

Public Makes Image

Daudzsološais ielu modes zīmols Public Makes Image, kas nesen sevi atrādījis arī Milānas modes nedēļā, caur savu jaunāko kolekciju pauda domu un vārda brīvību freestyle stilā. 

BLCV by Bulichev 

Zīmols BLCV by Bulichev Rīgas modes nedēļas atklāšanas svētkos demonstrēja īstu rokenrolu no aizgājušajām desmitgadēm, kas jaunas aprises guvis dizainera Iļjas Buličeva jaunajā 2019.-2020. gada rudens-ziemas kolekcijā. 

Jau trīsdesmito reizi Rīgas modes nedēļa pulcēs vienkopus labākos pašmāju un ārvalstu modes māksliniekus, un šosezon programma paredz arī tādu Latvijas dizaineru modes skates kā Natalija Jansone, One Wolf, NARCISS by Alise Trautmane, Katya Katya London, Amoralle, Bergs Privé, Anna Led, Baiba Ladiga, Iveta Vecmane, un trīs ārzemju dizaineru skates - Diana Arno no Igaunijas, Morfosis no Itālijas un Agnė Kuzmickaitė no Lietuvas. Tradicionāli Rīgas modes nedēļu papildinās arī bērnu modes skate no Aristocrat Kids, Zaza Couture un Rock and Mouse. 

Lasīt un pievienot komentāru
JAUNĀKIE FOTO
Saturs drīz būs pieejams