Tagad BMW X 5 modifikāciju klāstā ir automobilis, kura vidējais degvielas patēriņš nesasniedz pat 2 litrus uz 100 kilometriem, taču jauda ir ļoti tuvu 400 zirgspēkiem.

Tas ir jaunais BMW X5 xDrive45e ar modernizētu plug-in hibrīddzinēju. Tā bāze ir 6 cilindru trīs litru benzīna turbomotors, ko papildina elektropiedziņas agregāts un bateriju bloks. Arī tie tikuši pilnveidoti, līdz ar ko X5 xDrive45e tagad summā attīsta 394 zirgspēkus, elektriski veicamais attālums ir lielāks nekā iepriekš, taču tai pašā laikā degvielas patēriņš un CO2 izmešu apjoms ir ievērojami samazināti.

Skaitliskā izteiksmē tas nozīmē, ka jaunais X5 xDrive45e spēj elektriski ar ne vairāk kā 135 km/h nobraukt 67 līdz 87 kilometrus, ja mērījumus veic atbilstoši pasaules saskaņotajam vieglo auto testu procedūras standartam (WLTP). BMW norāda, ka tas vairāk nekā trīskārt pārspēj iepriekšējo rādītāju. 

Foto: BMW

Vienlaikus degvielas patēriņa un izmešu rādītāji uz papīra izskatās gluži vai neticami. Proti, atbilstoši WLTP testu procedūrai automobilis vidēji tērē 1,2 - 1,9 litrus uz 100 kilometriem, bet oglekļa dioksīda izmešu apjoms ir 27 līdz 44 grami uz kilometru. Jāteic gan, ka, mērojot tālāku ceļu, kad akumulatora resursi izsmelti, rādītāji pieaugs.

Foto: BMW

Kā jau minēts, X5 xDrive45e jaudu nodrošina divi dzinēji - 3 litru benzīna motors ar 286 ZS un elektromotors ar 113 ZS, kam enerģiju nodrošina 24 kWh baterija. Abi motori kopā attīsta 394 ZS un 600 Nm, un tos caur 8 pakāpju Steptronic pārnesumkārbu saņem xDrive pilnpiedziņas sistēma. Pateicoties šādam risinājumam modernizētais X5 xDrive45e spēj 100 km/h sasniegt par 1,2 sekundēm ātrāk nekā priekšgājējs, tas ir - 5,6 sekundēs, bet tā maksimālais ātrums ir 235 km/h.

Foto: BMW
Lasīt un pievienot komentāru
JAUNĀKIE FOTO
Saturs drīz būs pieejams