BMW R 18

FOTO: BMW Motorrad

Kamēr autobūves darboņi niekojas ar litrīgiem trīs cilindru motoriņiem, BMW Motorrad uzbūvējuši un drīzumā apritē laidīs motociklu ar 1,8 litru bokserdzinēju. Tik liels un spēcīgs divu cilindru "bokseris" sērijveida motociklu ražošanā nekad nav izmantots.

BMW Motorrad ir pieredze superbaiku un tūrisma moču, kā arī bezceļu motociklu ražošanā, kas vainagojusies pat ar dalību Dakāras rallijreidā. Turpretī tā dēvētie kruīzeri bavāriešiem līdz šim slīdējuši garām. Līdz šim, jo BMW motociklu nodaļa nupat prezentējusi savu pirmo šī segmenta modeli R 18. Un ar to tad motobraukšanas entuziasti varēs pukšķināt kā vienatnē, tā arī draudzīgā bariņā ar līdzīgi domājošajiem.

Fotogalerija: BMW R 18

R 18 ideoloģiskais priekštecis Motorrad nodaļas skatījumā ir R 5 no pagājušā gadsimta trīsdesmitajiem gadiem, tādēļ tas arī iekļauts R 18 popularizēšanas materiālos. 

Iedziļinoties detalizētāk, gan redzams, ka R 18 un R 5 vieno tikai riteņu skaits un krāsa. Jo, kamēr trīsdesmito gadu motocikls ir maksimāli analogs un mehānisks, R 18 elektronikas ir vairāk nekā vienā otrā auto. Tam pat ir vairāki braukšanas režīmi, atbalsta sistēmas, apsildāmi rokturi, atpakaļgaita, asistents kustības uzsākšanai pret kalnu un pat keyless-go gudrā atslēga, lai "jātniekam" nebūtu ilgi jāķēpājas ar motora iedarbināšanu.

FOTO: BMW Motorrad

Tas, starp citu, šajā motociklā ir īpašs, jo BMW Motorrad vēl nekad nav izmantojis tik lielu un tik jaudīgu opozītmotoru. Tā darba tilpums ir 1802 kubikcentimetri, un pie 4750 apgriezieniem minūtē dzinējs attīsta 91 ZS. Griezes moments tikmēr ir 150 Nm un tie braucēja rīcībā ir apgriezienu diapazonā no 2000 - 4000 apgriezieniem minūtē.  

Fotogalerija: BMW R 5

Lasīt un pievienot komentāru

JAUNĀKIE FOTO