FOTO: https://hollmann.international

Viens no vienpadsmit. Tas ir šis divu durvju Maybach 57S, ko savulaik uzbūvēja uzņēmums Xenatec. Kompānija jau ir bankrotējusi, bet tā radītās mašīnas joprojām brauc, un šo balto eksemplāru pat var iegādāties, ja ir darījumam nepieciešamie līdzekļi.

Maybach kā atsevišķa Daimler AG struktūrvienība pēc atdzimšanas pastāvēja tikai desmit gadus un 2013.gadā tika likvidēta, jo Maybach automobiļus, lai cik grezni tie būtu, pasaules bagātnieki pirka ļoti kūtri. Krietni mazākā apjomā nekā ideoloģiskos konkurentus Bentley un Rolls-Royce.

Kopā no 2002.gada līdz 2012.gada beigām Daimler saražoja un pārdeva tikai ap 3000 Maybach eksemplāru, bet Maybach tagad ir iekļauts Mercedes-Benz. Tā vārds tagad rotā īpaši greznus trīs staru zvaigznes zīmola automobiļus, ko pazīstam kā Mercedes-Maybach.

FOTO: https://hollmann.international

Lai kā, periodā no 2002.gada līdz 2012.gadam Maybach klāstā bija tikai sedani, ko atbilstoši garumam apzīmēja ar skaitļiem 57 un 62. Tiem, kuri vēlējās un varēja atļauties citu virsbūves versiju, atlika vien cerēt un gaidīt uz savu kārtu pie uzņēmuma Xenatec vārtiem, jo aiz tiem prasmīgas rokas un milzīgajiem Maybach 57S veidoja kupejas. Pieprasījums un attiecīgi ražošanas apjoms nebija liels arī pēc šiem auto, taču tas jau ir cits stāsts. 

FOTO: https://hollmann.international

Xenatec darbnīcās biedējoši niknā konceptauto Maybach Exelero autora Fredrika Burharda uzraudzībā no sedaniem tika izgatavotas kopā vienpadsmit 57S kupejas. Izejmateriālu Xenatec nācās pārbūvēt visai ievērojami. Pirmkārt jau tādēļ, ka durvju skaits galarezultātā ir divreiz mazāks. Tā 5,73 metrus garajai kupejai ir garākas durvis, par 20 centimetriem uz aizmuguri pabīdīti vidējie jumta balsti, arī jauns salona pārsegs un atbilstoša piegriezuma logu stikli. Pat bamperi un aizmugurējie spārni kupejai ir citādāki nekā sedanam, lai gan mašīnas garums ir tāds pats. 

Mašīnas salona apdarē izmantota baltas un zilas ādas kombinācija, kas papildināta ar dažādiem cēliem akcentiem klavierlakas un oglekļa šķiedras apdari. Jumts ir izgatavots no stikla un to pēc vajadzības var aptumšot. Lai gan mašīnai ir tikai divas durvis un var pieņemt, ka saimnieks pats sēdīsies pie stūres, arī par aizmugurējām sēdvietām ir padomāts kā maibahā pienākas - tie ir divi atsevišķi sēdekļi ar ventilāciju, apsildi un masāžas funkcijām

FOTO: https://hollmann.international

Motortelpā nekādas izmaiņas nav veiktas. Tur aizvien atrodas Maybach 57S modeļa 6 litru V12 biturbo motors ar 612 ZS un 1000 ņūtonmetriem, lai 2,7 tonnas smagais auto brīvi varētu 100 km/h sasniegt 5 sekundēs un maksimāli attīstītu 275 km/h, kas gan ir elektroniski ierobežots maksimālais ātrums.

FOTO: https://hollmann.international

Kā jau minēts, šis auto, kura oficiālais pilnais nosaukums ir Maybach 57S Xenatec Coupe Cruserio, patlaban ir atgriezies tirgū un pēc Saūda Arābijā pavadītajiem gadiem un nobrauktiem 30 835 kilometriem ir iegādājams par 650 tūkstošiem eiro. Bez nodokļiem. 

FOTO: https://hollmann.international

Lasīt un pievienot komentāru

JAUNĀKIE FOTO