FOTO: publicitātes

“Skudras Metropole” sadarbībā ar dizaina risinājumu uzņēmumu “Don't Panic” triumfē pasaules labāko pasākumu konkursā “BEA World Festival”, iegūstot 2. vietu “Grand Prix 2020” un 1. vietu kategorijā “Brand Experience”!

Latvijas pārstāvji - radošā apvienība “Skudras Metropole” sadarbībā ar dizaina risinājumu uzņēmumu “Don't Panic” – ieguvuši 2. vietu “Grand Prix 2020” un 1. vietu kategorijā “Brand Experience” vērienīgākajā un prestižākajā pasākumu rīkotāju konkursā “BEA World Festival”, kurā tiek apbalvoti labākie izklaides un kultūras pasākumi no visas pasaules, informē radošās apvienības “Skudras Metropole” vadītāja un radošā direktore Gundega Skudriņa.

BEA (best event award) festivāls un konkurss notika jau 15. gadu. Sakarā ar situāciju visā pasaulē, šogad tas norisinājās online vidē un tajā piedalījās ne tikai tādas Eiropas lielvalstis kā Itālija, Vācija, Lielbritānija, bet arī Brazīlija, Katara, ASV u.c. Žūrijas komisijai tika prezentēti 99 labākie pasākumi vairāku dienu garumā.

“Laikā, kad tik daudz grūtību, negāciju, tumsas un nedrošības, esam patiesi priecīgi nest kādu priecīgu, gaišu ziņu Latvijai. “Spoguļnamiņu” radījām ar mērķi dāvāt pandēmijas laikā cilvēkiem iedvesmas mirkli, gūt jaunu pieredzi, palīdzēt veicināt vissmagāk skarto nozaru - tūrisma un pasākumu industrijas atveseļošanos, meklējot jaunus veidus, kā izdzīvot un transformēties. Prieks, ka pasaulei to vajag. Prieks, ka par šo projektu ziņu publicējušas vairāk nekā 30 valstis. Un milzīgs prieks, ka ļoti lielā konkurencē, starp projektiem ar miljonos mērāmiem budžetiem, mūsu radītais brīnums tik ļoti augstu novērtēts. Esmu pateicīga “Amatas novada pašvaldībai”, zīmolam “Paulig” un ļoti daudziem projektā iesaistītiem cilvēkiem - par drosmi, par ticību, par uzņēmību. Mazāk negāciju, vairāk prieka. Mazāk čīkstēt, vairāk darīt. Mazāk gaidīt, vairāk rīkoties. Vados pēc devīzes: “Mazliet aizbraucis jumts paver vairāk zvaigžņu. Tas nu ir pierādījies!”” atzīst “Skudras Metropoles” vadītāja un radošā direktore Gundega Skudriņa.

FOTO: publicitātes

Radošā apvienība “Skudras metropole” sadarbībā ar dizaina risinājumu uzņēmumu “Don't Panic”, kopā ar kafijas zīmolu “Paulig” un “Amatas novada pašvaldību” radīja jaunu, nekur pasaulē neredzētu projektu - levitējošu spoguļnamiņu virs upes. Namiņš ar pults vadību pārvietojas pa trosēm.

Katru dienu ik pa stundai četri cilvēki varēja piedalīties Paulig kafijas rituālā, kuru apmeklētāji paši veica pēc instrukcijas, kā arī minēja spēli par apkārtnes mežiem un novadu, lai tiktu pie šifrēta koda un atslēgtu lādīti ar ēdamiem akmeņiem.

Spoguļnamiņā pa nakti interesenti varēja izbaudīt nebijušu nepieradinātas nakts piedzīvojumu. Guļot virs upes, klausīties vēju skaņās, putnu dziesmās, upes krāču čalošanā, zvēru kāju dipoņā, kuri naktīs šķērsoja upi vai raudzīties zvaigžņotā debess jumā. Romantikas cienītājiem tika atskaņotas mīļākās dziesmas vai dota iespēja spēlēt erotisku spēli.

Projekts dāvāja tūkstošiem cilvēku neaizmirstamu pieredzi, meditatīvu mirkli virs upes, jaunu pieredzi modernas kafijas pagatavošanā, jaunas zināšanas par apkārtējo novadu un izcilām personībām, veicināja tūrisma pieplūdumu attiecīgajam reģionam.

Izcila ideja par vienkāršu, mazu, unikālu kafijas namiņu dabā nesa starptautisku atpazīstamību gan zīmolam, gan Latvijai, jo par projektu rakstīja neskaitāmu valstu mediji un starptautiskā ziņu aģentūra Reuter. Par Paulig kafijas rituālu namiņu rakstīja Amerikas Yahoo News, Anglijas Press TV, MSN, Tellerreport, Ķīnas CGTN, ECNS, Indijas, Dienvidaustrumāzijas WION, EINDIYA, Krievijas ZEE5, Vācijas 9GAG, Apvienoto Arābu Emirātu SHIATV. Kataras SHAFAONA, spāņu, poļu, Iigauņu un citu valstu mediji.

Projekta veiksmes atslēga bija radīt ko jaunu un nebijušu Latvijā, stiprināt zīmola identitāti pārmaiņu laikos un, galvenais, palīdzēt pandēmijas valgos sagurušajiem cilvēkiem atpūsties no ikdienas steigas, urbāniem pilsētu džungļiem, neziņas un bailēm, smelties mieru, labsajūtu un drošības sajūtu dabas valdzinājumā.

Lasīt un pievienot komentāru

JAUNĀKIE FOTO