Konors Makgregors

FOTO: Reuters/Scanpix. TVNET kolāža

Luksusa peldlīdzekļu ražotājs The Italian Sea Group sadarbībā ar Lamborghini pērnā gada vidū prezentēja superkuteri Tecnomar for Lamborghini 63. Pirmā eksemplāra pirmais saimnieks, kurš nupat saņēmis arī milzīgā kutera aizdedzes atslēgas, ir neviens cits kā īru cīkstonis Konors Makgregors. 

Pēc pēdējās cīņas Konoram ir lauzta kāja, taču to viņš tagad varēs dziedēt uz savas jaunās superlaivas, ko kopīgiem spēkiem izstrādājuši divi itāļu uzņēmumi - The Italian Sea Group, kura specializācija ir ekstravagantu, ultramodernu, ekskluzīvu kuteru un jahtu izstrāde un ražošana, un Lamborghini, kas darbojas traktoru un superauto biznesā. 

Par traktoriem šoreiz runa nebūs, bet par superautomobiļiem gan, jo The Italian Sea Group izstrādātā Tecnomar for Lamborghini 63 superlaiva ir veidota, par dizaina paraugu ņemot ne mazāk ekskluzīvo Lamborghini Sián FKP 37 hibrīdauto. Dizainā redzamas arī idejas no sešdesmito un septiņdesmito gadu superautomobiļiem Miura un Countach.

Kauslīgais īrs peldošo rotaļlietu esot iegādājies par 3,1 miljonu eiro. Tie ir apmēram 2% no viņa bagātības, kas tiek lēsta aptuveni 151 miljona eiro apmērā. No šīs summas 63 miljonus Makgregors saņēma par vienu cīņu boksa ringā ar amerikāni Floidu Meivezeru. 

Superkuteris Lamborghini 63, kā nosaukumā ietvertais skaitlis ir atsauce uz Feručio Lamborgini uzņēmuma dibināšanas gadu, dizaina ziņā ir pietuvināts 819 ZS spēcīgajam Lamborghini Sian FKP 37. Auto, kura nosaukumā savukārt ir godinoša atsauce uz Ferdinanda Poršes mazdēlu, ilggadējo Volkswagen koncerna bosu Ferdinandu Karlu Pīhu (FKP) un viņa dzimšanas gadu, tika prezentēts jau pirms diviem gadiem Frankfurtes autošovā un līdz šim ir uzbūvēts sešos desmitos eksemplāru.

Tecnomar for Lamborghini 63

FOTO: Tecnomar.com

Taisnvirziena ātrumā automobili un kuteri salīdzināt nevar, tomēr nav ne mazāko šaubu, ka abi nevienu neatstās vienaldzīgu. Pirmais jau ir kutera izmērs. Ar 63 pēdu jeb 19,2 metru garumu un 24 tonnu pilno masu Tecnomar for Lamborghini 63 ir prāvs braucamais, turklāt noteikti ir arī labi dzirdams, jo tam uzstādīts nevis viens, bet gan divi MAN V12 dzinēji. Katra motora darba tilpums ir 24,24 litri, jauda 2000 zirgspēku, bet griezes moments, ko saņem katra dzenskrūve, sasniedz 6500 Nm. 

Ja zinātu, cik liela ir šī kutera degvielas tvertne, varētu izrēķināt vidējo patēriņu. Tas noteikti nav mazs, jo optimālos apstākļos Makgregors ar saviem viesiem starp uzpildes reizēm varēs nobraukt 389 km. Ar nosacījumu, ja nepārsniegs 40 mezglu jeb 75 km/h ātrumu. Kā maksimālais ātrums ražotāja mājas lapā minēti 60 mezgli jeb 111 km/h.

Tecnomar for Lamborghini 63

FOTO: Tecnomar.com

Jāsaka, ka Makgregora jaunais kuteris patiešām ir kā Lamborghini ne vien no izskata, bet arī no praktiskuma viedokļa. Proti, tas ir liels, aizņem daudz vietas, tomēr tehniskajos datos minēts, ka maksimālais cilvēku skaits uz klāja ir 12, bet ilgstošāka uzturēšanās paredzēta diviem apkalpes locekļiem un pieciem viesiem. Nav daudz, toties tad viņi pilnīgi var izbaudīt, kāda ir kutera saimnieka gaume, jo ražotājs nosaka stila virzienu un tehniskās iespējas, bet pircējs Ad Personam programmas ietvaros interjerā izmantotos materiālus un krāsas izvēlas tādus, kādus vien spēj iztēloties.  

Tecnomar for Lamborghini 63

FOTO: Tecnomar.com

Lasīt un pievienot komentāru

JAUNĀKIE FOTO